ikveld har jeg og samboeren vært og kjøpt barnevogn <3 en god slutt på en j*vlig dag ellersHva gjør dere nå i kveld da?
Jeg ammer og ser Bigest loser på TVNorge![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ikveld har jeg og samboeren vært og kjøpt barnevogn <3 en god slutt på en j*vlig dag ellersHva gjør dere nå i kveld da?
Jeg ammer og ser Bigest loser på TVNorge![]()
Øke døgn??Ammerunde nr 8 siden kl 21, nå må han vel være mett nok til å kunne sove snart?![]()
Så gøyikveld har jeg og samboeren vært og kjøpt barnevogn <3 en god slutt på en j*vlig dag ellersnå har vi spist litt, så blir det nok ikke lenge før vi finner sengen tror jeg
![]()
emmaljunga edgeSå gøyhvilken vogn har dere valgt?
æææsj hva er det for noe?? :SVis vedlegget 109286
De nye husdyrene våre!!! Æsj æsj æsj!!
Den har vi ogemmaljunga edgehar sett etter den leeenge nå
![]()
Biller... Som har utviklet seg i en pose med fuglefrø! Oppdaget det i går... Og nå er de over altæææsj hva er det for noe?? :S
Hvilken vogn ble det?ikveld har jeg og samboeren vært og kjøpt barnevogn <3 en god slutt på en j*vlig dag ellersnå har vi spist litt, så blir det nok ikke lenge før vi finner sengen tror jeg
![]()
å så kjekt å høreDen har vi oger super fornøyd!
HuffBiller... Som har utviklet seg i en pose med fuglefrø! Oppdaget det i går... Og nå er de over alt![]()
emmaljunga edge <3 kjøpte brukt da, men den var veldig finHvilken vogn ble det?
Den har jeg og. Farge Dallas med classic chrome understellemmaljunga edge <3 kjøpte brukt da, men den var veldig fin![]()
Hehe.. er vel noe som heter barseltårer også? ja, tiden går fort nå.. og før det er det påske :-D skal nyte den siste tiden nå før han kommer!Ååh, så spennende! Tenk, snart får du møte ham! Jeg er blitt superemo etter at jeg fikk barn, var nok å lese innlegget ditt til at jeg fikk tårer i øynene![]()
Hva slags vogn ble det?ikveld har jeg og samboeren vært og kjøpt barnevogn <3 en god slutt på en j*vlig dag ellersnå har vi spist litt, så blir det nok ikke lenge før vi finner sengen tror jeg
![]()
De to første ukene gråt jeg bare jeg så babyen, så det har heldigvis blitt litt bedreHehe.. er vel noe som heter barseltårer også? ja, tiden går fort nå.. og før det er det påske :-D skal nyte den siste tiden nå før han kommer!
Gratulerer med vogn! Håper du blir fornøydemmaljunga edge <3 kjøpte brukt da, men den var veldig fin![]()
hmmmDen har jeg og. Farge Dallas med classic chrome understell
Hvordan farge og understell?
hehe ja jeg burde jo skrevet det i selve innlegget, dumme megHva slags vogn ble det?
Edit - så du hadde svart senere