Felles skravle 2015

Hva gjør dere nå i kveld da?
Jeg ammer og ser Bigest loser på TVNorge :)
ikveld har jeg og samboeren vært og kjøpt barnevogn <3 en god slutt på en j*vlig dag ellers :p nå har vi spist litt, så blir det nok ikke lenge før vi finner sengen tror jeg :)

ikveld har jeg og samboeren vært og kjøpt barnevogn <3 en god slutt på en j*vlig dag ellers :p nå har vi spist litt, så blir det nok ikke lenge før vi finner sengen tror jeg :)
Så gøy :) hvilken vogn har dere valgt?

ImageUploadedByBV Forum1427146234.788090.jpg
De nye husdyrene våre!!! Æsj æsj æsj!!

Wee :) Dagen startet helt forferdelig, dårlig form og en vrang arbeidsgiver som ikke vil sende inn dokumentasjon på at de ikke kan tilrettelegge for meg på jobb når jeg spyr. Det var vist legen som måtte gjøre, så håper legen kan hjelpe siden nav midlertidig har stanset sykepengene mine siden jeg har vært sykemeldt i over 8uker :/
MEN så fant samboeren en supert billig barnevogn på finn, sendte mail på den, og hadde egentlig ingen forhåpninger for å få den. Vognene går så sykt fort her rundt om kring. Men så fikk vi den og jeg forberedte meg på det verste, siden de kun hadde brukt et bilde fra internett. Heldigvis var den kjempe fin og nå står den nede i gangen vår <3 NÅ begynner graviditeten å synke litt mer inn her :) <3

Ååh, så spennende! Tenk, snart får du møte ham! Jeg er blitt superemo etter at jeg fikk barn, var nok å lese innlegget ditt til at jeg fikk tårer i øynene :P
Hehe.. er vel noe som heter barseltårer også? ja, tiden går fort nå.. og før det er det påske :-D skal nyte den siste tiden nå før han kommer!

Hva slags vogn ble det? :-)

Edit - så du hadde svart senere

Hehe.. er vel noe som heter barseltårer også? ja, tiden går fort nå.. og før det er det påske :-D skal nyte den siste tiden nå før han kommer!
De to første ukene gråt jeg bare jeg så babyen, så det har heldigvis blitt litt bedre:P

Det er godt å ha litt å se frem mot. Når påsken er over, er termindatoen plutselig der!

God kveld :) fikk heldigvis hjelp av mannen til å vaske i dag :) nå ser jeg PH før jeg legger meg :)

Den har jeg og. Farge Dallas med classic chrome understell

Hvordan farge og understell?
hmmm :p den er 2010 mod svart med noen rundinger på, og sportunderstell stod det i annonsen. Men jeg er litt usikker på hvilket, det er lufthjul og teleskopstang (som jeg helst ikke ville ha, men til prisen går det heeelt fint :) )
Slik som bildet, men syns den var finere i virkeligheten :p

Vedlegg

• 13_1221867520.jpg
    13_1221867520.jpg
    27,2 KB · Visninger: 4
Back
Topp