Jeg har nådd dagens kvote, men med tanke på at jeg kanskje snart føder er det bare å skravle om jeg skal ha en sjans i havet for å rekke 1500Hvordan går det med dine 77?
Stilleståande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har nådd dagens kvote, men med tanke på at jeg kanskje snart føder er det bare å skravle om jeg skal ha en sjans i havet for å rekke 1500Hvordan går det med dine 77?
Haha ja det er en skikkelig tullesang, med bassRinger ingen bjelle. Men Høyres jo ut som ein skikkelig rølpesang...?
Helt enig! Forferdelige greier! Synes mange programledere også prøver å være morsomme uten å få det tilHuff de må jo alltid ha noe som de prøver på, noe feiler jo alltid![]()
Ja! Noen faller det bare ikke naturlig for altsåHelt enig! Forferdelige greier! Synes mange programledere også prøver å være morsomme uten å få det til
Tja, du fikk jo sneket inn et innlegg derStilleståandeEr på besøk
![]()
Ja! Jostein PedersenÅååårh savner han komentatoren som var på mgp før jeg altså :/ han med stemmen!
Jaa det blir ikke det samme uten han liksom!!Ja! Jostein Pedersen![]()
Eg lurte også på det der. Men det er heilt riktig som du seier, du forstår meir om en måneds tidAkkurat nå skjønner jeg ikke det folk sier, om at de savner gravidmagen når den først er vekk, og at man savner bevegelsene inni. Altså, magen er stor og i veien, og disse bevegelsene minner mer om en alien inni magen enn en baby + følelsen av knivstikk/barberblader neddi der.. Skjønner ikke at man skal savne det? Jaja, kanskje jeg er klokere om en måneds tid?![]()
Det blir ikkje det. Han er legendariskJaa det blir ikke det samme uten han liksom!!
Hihi.. jeg kjenner igjen den alienfølelsen din!!Akkurat nå skjønner jeg ikke det folk sier, om at de savner gravidmagen når den først er vekk, og at man savner bevegelsene inni. Altså, magen er stor og i veien, og disse bevegelsene minner mer om en alien inni magen enn en baby + følelsen av knivstikk/barberblader neddi der.. Skjønner ikke at man skal savne det? Jaja, kanskje jeg er klokere om en måneds tid?![]()
Tja, du fikk jo sneket inn et innlegg der![]()
Haha det samme sa en venninne til meg idag at hun savnet graviditeten, jeg er bare 15+1 og har fått alt av plager syns jegAkkurat nå skjønner jeg ikke det folk sier, om at de savner gravidmagen når den først er vekk, og at man savner bevegelsene inni. Altså, magen er stor og i veien, og disse bevegelsene minner mer om en alien inni magen enn en baby + følelsen av knivstikk/barberblader neddi der.. Skjønner ikke at man skal savne det? Jaja, kanskje jeg er klokere om en måneds tid?![]()
Smart å få inn et her og der da, det blir jo litt det ogsåPrøver innimellomMå det om det skal gå
![]()
Akkurat nå skjønner jeg ikke det folk sier, om at de savner gravidmagen når den først er vekk, og at man savner bevegelsene inni. Altså, magen er stor og i veien, og disse bevegelsene minner mer om en alien inni magen enn en baby + følelsen av knivstikk/barberblader neddi der.. Skjønner ikke at man skal savne det? Jaja, kanskje jeg er klokere om en måneds tid?![]()
Skjønner heller ikke det de sier om at det blir trangt på slutten og mer rolige/glidende bevegelser. Her er det føtter ut i hytt og pine, føles ikke ut som om han syntes det er plassmangel hvertfallHihi.. jeg kjenner igjen den alienfølelsen din!!
Kom den seriøst videre?En godt stekt pizza videre til de 4 siste? Haha![]()
Jeg skulle hjelpe kjæresten med å pumpe barnevognhjulene i dag, og vår pumpe er en sånn en:Eg kunne gått gravid konstant hadde det ikkje vore for bekkenløysing/låsning og halsbrannen. Elskar magen pg bevegelsane - men foretrekker ein klovn inni det og ikkje to![]()