Felles skravle 2015

Jeg har nådd dagens kvote, men med tanke på at jeg kanskje snart føder er det bare å skravle om jeg skal ha en sjans i havet for å rekke 1500 :p Hvordan går det med dine 77?

Stilleståande :P Er på besøk :)

Akkurat nå skjønner jeg ikke det folk sier, om at de savner gravidmagen når den først er vekk, og at man savner bevegelsene inni. Altså, magen er stor og i veien, og disse bevegelsene minner mer om en alien inni magen enn en baby + følelsen av knivstikk/barberblader neddi der.. Skjønner ikke at man skal savne det? Jaja, kanskje jeg er klokere om en måneds tid? :P

Akkurat nå skjønner jeg ikke det folk sier, om at de savner gravidmagen når den først er vekk, og at man savner bevegelsene inni. Altså, magen er stor og i veien, og disse bevegelsene minner mer om en alien inni magen enn en baby + følelsen av knivstikk/barberblader neddi der.. Skjønner ikke at man skal savne det? Jaja, kanskje jeg er klokere om en måneds tid? :P
Eg lurte også på det der. Men det er heilt riktig som du seier, du forstår meir om en måneds tid;)

Hihi.. jeg kjenner igjen den alienfølelsen din!!

Haha det samme sa en venninne til meg idag at hun savnet graviditeten, jeg er bare 15+1 og har fått alt av plager syns jeg :p nå begynner kvalmen/oppkastene og forsvinne så er pokker bekkenet begynt allerede? Håper det blir mer fantastisk dette svangerskapet :p magen min er jo ikke kommet enda en gang :p men en savner nok litt tilbake når den er borte også, får bare vente å se ;)

Eg kunne gått gravid konstant hadde det ikkje vore for bekkenløysing/låsning og halsbrannen. Elskar magen pg bevegelsane - men foretrekker ein klovn inni det og ikkje to :P

Hihi.. jeg kjenner igjen den alienfølelsen din!!
Skjønner heller ikke det de sier om at det blir trangt på slutten og mer rolige/glidende bevegelser. Her er det føtter ut i hytt og pine, føles ikke ut som om han syntes det er plassmangel hvertfall :P

Eg kunne gått gravid konstant hadde det ikkje vore for bekkenløysing/låsning og halsbrannen. Elskar magen pg bevegelsane - men foretrekker ein klovn inni det og ikkje to :p
Jeg skulle hjelpe kjæresten med å pumpe barnevognhjulene i dag, og vår pumpe er en sånn en:
9021556719646.jpg

Fikk kjeft fordi jeg ikke brukte armene.. Altså, problemet var jo at jeg måtte trekke den stangen opp forbi magen, og så ned forbi magen, fordi den rett og slett var i veien :P Og gleder meg til å ikke gå inn ting mer. Og til at jeg ikke blir våt på magen om jeg vasker opp for hånd.

Syntes ikke det er så fantastisk å være gravid jeg. Men, ja, bli kanskje klokere om en måned, for jeg har jo ikke hatt et vanskelig svangerskap liksom :P

Back
Topp