Felles skravle 2015

Hva har du gjort i dag da?
Har ryddet/vasket en del hjemme så nå er det fint :D så grillet jeg og samboeren, senere hadde samboeren vors før han skulle på fest med senteret han jobber på. Så har jeg ligget på sofaen,kjenner bekkenet litt men ikke like vondt som tidligere i uken. Så ble mgp på tv :)

Huff jeg håpet skikkelig på at Erlend skulle vinne altså :/ hvem heiet du på?
Hvem heia du på da?

Syns sangen var en av de fineste, men tror ikke den vil utmerke seg noe særlig i den internasjonale finalen..

Hadde ingen favorittar, men hadde minst tru på denne fordi den ikkje festa seg. Gjekk tre sangar før eg fekk med meg kva dei sang på refrenget :P

Skjønner heller ikke det de sier om at det blir trangt på slutten og mer rolige/glidende bevegelser. Her er det føtter ut i hytt og pine, føles ikke ut som om han syntes det er plassmangel hvertfall :P
Ja.. spark her også ;-)

Hadde ingen favorittar, men hadde minst tru på denne fordi den ikkje festa seg. Gjekk tre sangar før eg fekk med meg kva dei sang på refrenget :P
Haha enda ikke helt fått med meg hva du sang om :p den festa seg ikke her heller :p

Spm.:
Når kjente dere først liv fra babyen? Og hvordan kjentes det ut? Jeg er så usikker på om jeg kjenner babyen eller om det er noe helt annet liksom, men har vært over flere dager nå

Spm.:
Når kjente dere først liv fra babyen? Og hvordan kjentes det ut? Jeg er så usikker på om jeg kjenner babyen eller om det er noe helt annet liksom, men har vært over flere dager nå
Rune uke 21, kjentes ut som små dult eller tak, helt under navelen

Spm.:
Rundt uke 18 - som bobler som sprakk nederst i magen.. veldig usikker på hva jeg kjente.. men ble tydeligere etterhvert, så da ble jeg mer sikker

Back
Topp