Ja den ble ropt opp nå, så nå er den en av fire som kan vinne. Hadde jeg aldri troddKom den seriøst videre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja den ble ropt opp nå, så nå er den en av fire som kan vinne. Hadde jeg aldri troddKom den seriøst videre?
God natt og sov godt ♡♡Slenger inn en god nattSov godt når tiden kommer til det jenter
![]()
Haha Ok. Så sikkert ikkje på langt nær god nok til internasjonal finale då![]()
Ja for det mesteFlinke dere er til å skravle i kveld.
Er det MGP det går i?
Sitter og ser Jason Bourn sammen med mannen jegJa for det meste![]()
Jeg er så lite oppdatert :/ er det film eller serie?Sitter og ser Jason Bourn sammen med mannen jeg
Flere filmer (3-4) med Matt Damon, dette er den som heter The Bourn IdentityJeg er så lite oppdatert :/ er det film eller serie?![]()
AaahFlere filmer (3-4) med Matt Damon, dette er den som heter The Bourn Identity
God kveldGod kveld damer! Nå er jeg på vei hjem fra bursdagsfest med gamle barndomsvenninnervært veldig gøy og skulle ønske jeg kunne vært lenger
![]()
Ble det tomt her inne nå?![]()
Var veldig gøy, men det første jeg gjorde da jeg kom inn døra nå var selvfølgelig å spy... Antar at løpeturen til bussen har skyldenGod kveldhørtes kjempe kjekt ut, utrolig godt å komme seg ut iblandt
![]()
Huff jeg håpet skikkelig på at Erlend skulle vinne altså :/ hvem heiet du på?Er innom![]()
Skuffa over vinnaren av MGP...
Huff så kjipt :/ helt sikkert løpeturen ja, ble det bedre etter det da eller??Var veldig gøy, men det første jeg gjorde da jeg kom inn døra nå var selvfølgelig å spy... Antar at løpeturen til bussen har skylden![]()
Flinke dere er til å skravle i kveld.
Er det MGP det går i?
Er innom![]()
Skuffa over vinnaren av MGP...