Tror heller ikke den vil utmerke seg noe nei :/Hvem heia du på da?
Syns sangen var en av de fineste, men tror ikke den vil utmerke seg noe særlig i den internasjonale finalen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror heller ikke den vil utmerke seg noe nei :/Hvem heia du på da?
Syns sangen var en av de fineste, men tror ikke den vil utmerke seg noe særlig i den internasjonale finalen..
Tror heller ikke den vil utmerke seg noe nei :/
Nja, littHuff så kjipt :/ helt sikkert løpeturen ja, ble det bedre etter det da eller??
HahahahaEn Godt Stekt Pizza derimot!![]()
Håper det ♡Nja, littblir nok bra når jeg legger meg
![]()
Hva har du gjort i dag da?Håper det ♡
Hvem vant da? Ikke sett påEr innom![]()
Skuffa over vinnaren av MGP...
Har ryddet/vasket en del hjemme så nå er det fintHva har du gjort i dag da?
Huff jeg håpet skikkelig på at Erlend skulle vinne altså :/ hvem heiet du på?
Hvem heia du på da?
10 timer og 234 innlegg siden jeg hsr vært innomdet gidder jeg ikke lese igjennom
![]()
![]()
Ja.. spark her også ;-)Skjønner heller ikke det de sier om at det blir trangt på slutten og mer rolige/glidende bevegelser. Her er det føtter ut i hytt og pine, føles ikke ut som om han syntes det er plassmangel hvertfall![]()
Haha enda ikke helt fått med meg hva du sang omHadde ingen favorittar, men hadde minst tru på denne fordi den ikkje festa seg. Gjekk tre sangar før eg fekk med meg kva dei sang på refrenget![]()
Haha tror ikke det er mye vits å lese gjennom alle de nei, mye mgp det har gått i10 timer og 234 innlegg siden jeg hsr vært innomdet gidder jeg ikke lese igjennom
![]()
![]()
Me 2... spesielt. ...Er innom![]()
Skuffa over vinnaren av MGP...
Heia på staysmann jegSelvfølgelig ♡![]()
Rune uke 21, kjentes ut som små dult eller tak, helt under navelenSpm.:
Når kjente dere først liv fra babyen? Og hvordan kjentes det ut? Jeg er så usikker på om jeg kjenner babyen eller om det er noe helt annet liksom, men har vært over flere dager nå
Rundt uke 18 - som bobler som sprakk nederst i magen.. veldig usikker på hva jeg kjente.. men ble tydeligere etterhvert, så da ble jeg mer sikkerSpm.:
Når kjente dere først liv fra babyen? Og hvordan kjentes det ut? Jeg er så usikker på om jeg kjenner babyen eller om det er noe helt annet liksom, men har vært over flere dager nå