Mye dritt i alle fallHaha min også sa han heiet på den![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye dritt i alle fallHaha min også sa han heiet på den![]()
![]()
Ja, var da jeg var yngre.. hadde en skogsstrekning på 300-400 m jeg måtte igjennom og rykter om en blotter som holdt til der..Slik var jeg også før, men da bodde vi på landet og jeg var kjempe mørkeredd og overbevist om at det var folk i skogenikke kjekt med 600m privatvei inn til huset helt uti ingenmannsland altså.. men det gikk heldigvis over da
![]()
![]()
Jeg bor i haugesund, og tidligere utenfor hvor ingen låser dørene. Viste seg at første leiligheten min, nabohuset var vist en komunalbolig. Var aldri noen der, men plutselig var han i stua liksom. Lesson learned! Alltid låst etter detWæææ.. så ekkelt.. låser aldri døra jeg.. men har aldri bodd i oslo eller annen storby heller da
Huff :/ føler det var flere blottere og slikt før, her iallefall. Hadde en turløype vi aldri fikk gå om kvelden pga slikt. Men det var jo i byen daJa, var da jeg var yngre.. hadde en skogsstrekning på 300-400 m jeg måtte igjennom og rykter om en blotter som holdt til der..Aldri no tanker om sånt nå da.
Haha, ekstra underholdende då jaNei han er på julebord med senteret han jobber på, så han har jo drukket i tillegg.. så han satt sikkert å lo når han leste meldingene![]()
SkjønnerJeg bor i haugesund, og tidligere utenfor hvor ingen låser dørene. Viste seg at første leiligheten min, nabohuset var vist en komunalbolig. Var aldri noen der, men plutselig var han i stua liksom. Lesson learned! Alltid låst etter detnå har vi kodelås med app på telefonen så jeg får sjekket om det er låst når jeg ikke er hjemme også
![]()
Ja.. eller at vi hørte mer om det da.. de finnes nok fremdeles..Huff :/ føler det var flere blottere og slikt før, her iallefall. Hadde en turløype vi aldri fikk gå om kvelden pga slikt. Men det var jo i byen da
Haha jaHaha, ekstra underholdende då jakjekt med julebord då. Spesielt i... Ehh...mars?
![]()
Var pizzasangen på MGP? Trudde det var snakk om en reklamesang for pizza eller noko egSambo heier på den.. skrudde over nettopp
Det hjelper nok, men viktig å låse dørene for det om. Her skjer det mye rart i byen, så alltid best å være føre varSkjønnervi bor liksom i et boligfelt med mye småbarnsfamilier og et godt strøk, så tenker det går bra
![]()
Er vel ei grei unnskyldning detHaha javell sent men men, en fest skader vell aldri
de kalte det maskeradeball eller maskeradefest da. Vet ikke om det hjelper men
![]()
Hehe.. ja, hadde jo faktisk hørt den før.. var den på et eller annet underholdningsprogram en gang? Da det var snakk om "nachspielsanger"?Var pizzasangen på MGP? Trudde det var snakk om en reklamesang for pizza eller noko eg![]()
Jeg er opplært til å alltid låse dørene. Husker jeg ble veldig glad for det en natt jeg våknet i studieleiligheten av at en eller annen (veldig full person) prøvde å låse seg inn i leiligheten min. Hun (ganske sikker på at det var en jente) prøvde iherdig å få nøkkelen inn, lenge. Begynte å gråte og satt utenfor døren min å gråt. Uff, fikk skikkelig vondt av henne, og vurderte om jeg skulle gå ut i gangen og hjelpe henne. Hun var jo sikkert bare i feil etasje. Men klokken var tre om natten og hun hørtes ganske full ut. Ble litt redd jegHuff kjenner til den, var slikt når vi flyttet inn her bare de bodde i en ventil på veggen. Fuglene altsåda er svigerfar gull verdt altså ♡
Jeg har helt panikk for ulåste dører når jeg er alene hjemme, første leiligheten hvor jeg bodde alene.. der låste jeg ikke døren for å si det slik, og plutselig stod en narkoman i stuen min!!!! Heldigvis var jeg nettopp blitt sammen med samboeren og han var hjemme på perm og fikk han ut. Men det sitter godt i enda altså :/!
Det gjør de garantert, men hører vell mer om slikt etter hvilken alder en er i selv. Er nok litt for å skremme barna/ungdommene vekk fra slike plasser også, tenker jeg med her iallefallJa.. eller at vi hørte mer om det da.. de finnes nok fremdeles..
Det hjelper nok, men viktig å låse dørene for det om. Her skjer det mye rart i byen, så alltid best å være føre var![]()
![]()
Haha de kan jo ikke invitere til julebord i mars liksomEr vel ei grei unnskyldning det![]()
Ja, er nok detDet gjør de garantert, men hører vell mer om slikt etter hvilken alder en er i selv. Er nok litt for å skremme barna/ungdommene vekk fra slike plasser også, tenker jeg med her iallefall![]()
Haha, jaja. Eg har ikkje fått med meg denne eg. Får kike på den når eg kjem heim, forstår eg.Hehe.. ja, hadde jo faktisk hørt den før.. var den på et eller annet underholdningsprogram en gang? Da det var snakk om "nachspielsanger"?
Påskebord?Haha de kan jo ikke invitere til julebord i mars liksom![]()
Haha.. vet ikke om detcer verdt detHaha, jaja. Eg har ikkje fått med meg denne eg. Får kike på den når eg kjem heim, forstår eg.