Felles skravle 2015

Slik var jeg også før, men da bodde vi på landet og jeg var kjempe mørkeredd og overbevist om at det var folk i skogen :p ikke kjekt med 600m privatvei inn til huset helt uti ingenmannsland altså.. men det gikk heldigvis over da :p :)
Ja, var da jeg var yngre.. hadde en skogsstrekning på 300-400 m jeg måtte igjennom og rykter om en blotter som holdt til der.. :-P Aldri no tanker om sånt nå da.

Wæææ.. så ekkelt.. låser aldri døra jeg.. men har aldri bodd i oslo eller annen storby heller da
Jeg bor i haugesund, og tidligere utenfor hvor ingen låser dørene. Viste seg at første leiligheten min, nabohuset var vist en komunalbolig. Var aldri noen der, men plutselig var han i stua liksom. Lesson learned! Alltid låst etter det :p nå har vi kodelås med app på telefonen så jeg får sjekket om det er låst når jeg ikke er hjemme også :p

Ja, var da jeg var yngre.. hadde en skogsstrekning på 300-400 m jeg måtte igjennom og rykter om en blotter som holdt til der.. :-P Aldri no tanker om sånt nå da.
Huff :/ føler det var flere blottere og slikt før, her iallefall. Hadde en turløype vi aldri fikk gå om kvelden pga slikt. Men det var jo i byen da

Nei han er på julebord med senteret han jobber på, så han har jo drukket i tillegg.. så han satt sikkert å lo når han leste meldingene :p
Haha, ekstra underholdende då ja:p kjekt med julebord då. Spesielt i... Ehh...mars? :p

Jeg bor i haugesund, og tidligere utenfor hvor ingen låser dørene. Viste seg at første leiligheten min, nabohuset var vist en komunalbolig. Var aldri noen der, men plutselig var han i stua liksom. Lesson learned! Alltid låst etter det :p nå har vi kodelås med app på telefonen så jeg får sjekket om det er låst når jeg ikke er hjemme også :p
Skjønner :-) vi bor liksom i et boligfelt med mye småbarnsfamilier og et godt strøk, så tenker det går bra :-)

Huff :/ føler det var flere blottere og slikt før, her iallefall. Hadde en turløype vi aldri fikk gå om kvelden pga slikt. Men det var jo i byen da
Ja.. eller at vi hørte mer om det da.. de finnes nok fremdeles..

Var pizzasangen på MGP? Trudde det var snakk om en reklamesang for pizza eller noko eg:p
Hehe.. ja, hadde jo faktisk hørt den før.. var den på et eller annet underholdningsprogram en gang? Da det var snakk om "nachspielsanger"?

Huff kjenner til den, var slikt når vi flyttet inn her bare de bodde i en ventil på veggen. Fuglene altså :p da er svigerfar gull verdt altså ♡
Jeg har helt panikk for ulåste dører når jeg er alene hjemme, første leiligheten hvor jeg bodde alene.. der låste jeg ikke døren for å si det slik, og plutselig stod en narkoman i stuen min!!!! Heldigvis var jeg nettopp blitt sammen med samboeren og han var hjemme på perm og fikk han ut. Men det sitter godt i enda altså :/!
Jeg er opplært til å alltid låse dørene. Husker jeg ble veldig glad for det en natt jeg våknet i studieleiligheten av at en eller annen (veldig full person) prøvde å låse seg inn i leiligheten min. Hun (ganske sikker på at det var en jente) prøvde iherdig å få nøkkelen inn, lenge. Begynte å gråte og satt utenfor døren min å gråt. Uff, fikk skikkelig vondt av henne, og vurderte om jeg skulle gå ut i gangen og hjelpe henne. Hun var jo sikkert bare i feil etasje. Men klokken var tre om natten og hun hørtes ganske full ut. Ble litt redd jeg :( Så etter at hun hadde sittet å grått litt, prøvd å låse seg inn igjen, gråt litt mer, forsvant hun. Håper hun kom seg hjem til seg selv :(

Ja.. eller at vi hørte mer om det da.. de finnes nok fremdeles..
Det gjør de garantert, men hører vell mer om slikt etter hvilken alder en er i selv. Er nok litt for å skremme barna/ungdommene vekk fra slike plasser også, tenker jeg med her iallefall :p

Det gjør de garantert, men hører vell mer om slikt etter hvilken alder en er i selv. Er nok litt for å skremme barna/ungdommene vekk fra slike plasser også, tenker jeg med her iallefall :p
Ja, er nok det :-)

Hehe.. ja, hadde jo faktisk hørt den før.. var den på et eller annet underholdningsprogram en gang? Da det var snakk om "nachspielsanger"?
Haha, jaja. Eg har ikkje fått med meg denne eg. Får kike på den når eg kjem heim, forstår eg.

Back
Topp