Felles skravle 2015

God fredag alle sammen!? Hva har helgen og by på!?

Prøvde å rydde litt i huset... noe som resulterte i ett bekken som er syyyykt vondt :( Men fikk no lagt sammen litt klær, hengt ut nye og ryddet på kjøkkenet. Skikkelig dårlig samvittighet ovenfor mannen som må ta resten....

Er du plaget med mye hevelse? Her har det blitt ekstremt de siste dagene, rett og slett vondt!
Heldigvis ikke.. så innlegget ditt og det så ikke godt ut.. jeg har bare endel vondt i føttene på kveldstid når jeg står og går.. og det er litt hovrnt, men har fortsatt ankelkonturene som normalt..! Vær obs på sv.diabetes! Fikk beskjed av legen å ta kontakt umiddelbart om jeg fikk økte hevelser!

God fredag :) nydelig vær idag! Tar nok helga som den kommer :)
Her er det sol og blå himmel! håper det forblir sånn resten av helgen! Det hadde hvert så deilig!

Vet ikke enda.
Vi får se hva jeg orker.

Det eneste jeg vet sikkert er at mannen skal hente lekegrinden på lager, vi skal få ryddet bilen og satt på plass basen til babysetet
høres jo ut som dere har en plan hvertfall :D Lekegrinda og babysetet vårt står lagret hos pappan min på gården. Så det står egentlig klart der. :P

Heldigvis ikke.. så innlegget ditt og det så ikke godt ut.. jeg har bare endel vondt i føttene på kveldstid når jeg står og går.. og det er litt hovrnt, men har fortsatt ankelkonturene som normalt..! Vær obs på sv.diabetes! Fikk beskjed av legen å ta kontakt umiddelbart om jeg fikk økte hevelser!
Skal til jm på tirsdag, så venter til da;) legen min er så tiltaksløs, så orker ikke den frustrasjonen etter å ha vært der ;)

ååå det hørtes deilig ut!
Her finnes det ikke ett fnugg snø... Men krokusen i hagen har begynt å blomstre :p
Er ikke snø her heller :P men de skal få kjørt inn lastebiler med snø fra fjellet :P hehe :) Så kan jo bli spennende det :)

Skal til jm på tirsdag, så venter til da;) legen min er så tiltaksløs, så orker ikke den frustrasjonen etter å ha vært der ;)
Skjønner! Veldig heldig med fastlegen min jeg heldigvis! :-) får håpe det bare er normale hevelser! Men lurt å prøve støttestrømper, drikke mye vann, ligge unna salt og sukker og ligge med beina høyt når du kan!

Back
Topp