Barnearbeid, HM og billige klær.God morgenUff og uff, ikke la deg bli revet for mye med! Hva "krangles" det om da?
Men jeg har sluttet nå, orker ikke mer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Barnearbeid, HM og billige klær.God morgenUff og uff, ikke la deg bli revet for mye med! Hva "krangles" det om da?
Du kan godt slenge meg på, men altså, jeg ligger jo noen lysår bak dere andreBetyr det at du gjerne vil være med på listen?
Oppdatering kl 08:18
1. Beckymams 1.218
2. Kengu 1.213
4. Babydilla123 1.017
5. lizzed 990
6. m&m mini 982
7. Mirell 946
9. Lady_Z 886
11. ALN89 744
12. Sara 718
15. Hope91 701
19. olivia90 616
21. EJ 545
23. Lilleblomst_15 511
23. Musemor med to små og en i magen 482
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 629 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 18 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Du kommer med neste gang.Du kan godt slenge meg på, men altså, jeg ligger jo noen lysår bak dere andre![]()
Jeg tenker at noe må jeg jo gjøre mens jeg venter.. Men gir nok opp i det øyeblikket jeg med sikkerhet merkerførste rie. Vil heller ha baby enn 1500 innlegg altså!Du kommer med neste gang.
Prøver meg ikke på 1.500 denne måneden jeg heller
er vel nyttesløst å krangle så lenge noen ikke vil ta innover seg faktaNå orker jeg ikke krangle mer!!!
Folk får nå gjøre som de vil selv, jeg bare prøver å oppfordre å tenke litt lenger enn bare innenfor sine egne 4 vegger.er vel nyttesløst å krangle så lenge noen ikke vil ta innover seg fakta
Jeg går i gang med brøddeig nå - og så er planen å brett tøyKan noen sparke meg i gang, jeg har kun hengt opp klær i dag...
Jeg har bare satt i gang en tørketrommel, og en maskin med klær, som har ikke gjort spesielt mye mer.Kan noen sparke meg i gang, jeg har kun hengt opp klær i dag...
Jeg vet ikke hva jeg gjør.Du kommer med neste gang.
Prøver meg ikke på 1.500 denne måneden jeg heller
*Spark*Kan noen sparke meg i gang, jeg har kun hengt opp klær i dag...
Skjønner ikke at du ligger så godt an uten å prøve med full jobb og to småJeg vet ikke hva jeg gjør.
Dvs, jeg prøver ikke. Det bare ser ut som om jeg kanskje klarer det, bare fordi jeg er som jeg er.
Kjenner jeg er fryktelig lei, går bare å kjenner etter... Men vet jeg ikke skal håpe på noe enda, er bare 36+3, men det er slitsomt nåHehe..
Høres fryktelig kjent ut
Jeg er jo på jobb nå.... Og sniker.Skjønner ikke at du ligger så godt an uten å prøve med full jobb og to små
Her er jeg hjemme det meste av dagen, og gjøre det ikke....
Men om 4 dagen vil det ikke lenger bli regnet som prematurt dersom babyen kommerKjenner jeg er fryktelig lei, går bare å kjenner etter... Men vet jeg ikke skal håpe på noe enda, er bare 36+3, men det er slitsomt nå![]()
Så flinke dere har vært i det siste!!! Jeg tror ikke jeg er inne på lista engang jegOppdatering kl 08:18
1. Beckymams 1.218
2. Kengu 1.213
4. Babydilla123 1.017
5. lizzed 990
6. m&m mini 982
7. Mirell 946
9. Lady_Z 886
11. ALN89 744
12. Sara 718
15. Hope91 701
19. olivia90 616
21. EJ 545
23. Lilleblomst_15 511
23. Musemor med to små og en i magen 482
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 629 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 18 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Kan ikke finne deg der.Så flinke dere har vært i det siste!!! Jeg tror ikke jeg er inne på lista engang jeg![]()
Vi er jo akkurat like langt - og ja det er tungt! Men er heldigvis ikke helt lei enda jeg.. har akkurat begynt å bli emosjonelt klar til å bli mamma om noen uker...!Kjenner jeg er fryktelig lei, går bare å kjenner etter... Men vet jeg ikke skal håpe på noe enda, er bare 36+3, men det er slitsomt nå![]()
Måtte tiden fly avgårdeJa, det går fort nå :-D