God morgen jenter
hva skjer ? Sitter på kafé med en ismocca, før jeg skal på voksing! Akkurat vært hos tannlegen som tømte lommeboka mi 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for fødsel, men realisten i meg sier at det nok heller blir en helg hvor vi kan nyte det gode være ute med ungeneGod fredag alle sammen!? Hva har helgen og by på!?
hahaha ja da er det ikke noe å si på innsatsen hvertfall! hahahahaEr ikke snø her hellermen de skal få kjørt inn lastebiler med snø fra fjellet
hehe
Så kan jo bli spennende det
![]()
Lykke til! håper lille kommer snart! God helg til deg og dine ihvertfall!Krysser fingrene for fødsel, men realisten i meg sier at det nok heller blir en helg hvor vi kan nyte det gode være ute med ungene![]()
Fart og spenningGod fredag alle sammen!? Hva har helgen og by på!?
Så søtt! Da likte hun forandringen tross at hun "hjalp" deg litt mye da du sorterte og ryddet :-DMå bare fortelle dere en liten søt historie.
Nå har jeg den siste tiden skrevet om alle de forskjellige tingene jeg har gjort her hjemme.
Alt fra en grundig opprydning nede til leker ut av stuen og lage lekestue opp.
Vel var mer eller mindre ferdig i går, og i morges fikk vi resultater.
Frøkna på 3 kom ned i stuen og løp rundt på al den gode plassen.
Dro med seg storebror, opp og ned trappen.
Forteller henne at nå må hun roe seg ned for hun må spise frokost før hun skal i barnehagen.
Da er hun brått "syk", og gir klar beskjed om at hun må være hjemme og leker her.
Det har hun aldri funnet på å si før..
Neimen hallo duKrysser fingrene for fødsel, men realisten i meg sier at det nok heller blir en helg hvor vi kan nyte det gode være ute med ungene![]()
Snakkes plutseligNei, nå må jeg gå og ordne meg før jeg drar.
Snakkes
Lykke til på sykehuset!Nei, nå må jeg gå og ordne meg før jeg drar.
Snakkes
Her jobbet mannen 13 timer i går, og det blir nok overtid i dag også. Så sa han glad på telefonen at nå kom det litt ekstra penger. Så kunne han kjøpe noe til meg, fordi jeg fortjener noe ekstra. Men altså, sånn som han har stått på for å være en god kjæreste til dette slitne hormontrollet, er det jo han som fortjener en liten ekstragave!Prøvde å rydde litt i huset... noe som resulterte i ett bekken som er syyyykt vondtMen fikk no lagt sammen litt klær, hengt ut nye og ryddet på kjøkkenet. Skikkelig dårlig samvittighet ovenfor mannen som må ta resten....
HeheHer jobbet mannen 13 timer i går, og det blir nok overtid i dag også. Så sa han glad på telefonen at nå kom det litt ekstra penger. Så kunne han kjøpe noe til meg, fordi jeg fortjener noe ekstra. Men altså, sånn som han har stått på for å være en god kjæreste til dette slitne hormontrollet, er det jo han som fortjener en liten ekstragave!
Må ha noe å fordrive tiden med frem til han popper ut! Og så lever jeg med et lite håp om å nå de 1500 innleggene - om han ikke kommer av seg selv med det førsteNeimen hallo duDer var du og
Ååååå så spent jeg er
håper lille mann snar kommer ut
![]()
Så søt han er da! Men husk at du gjør en av de viktigste jobbene da - å bære frem babyen!Her jobbet mannen 13 timer i går, og det blir nok overtid i dag også. Så sa han glad på telefonen at nå kom det litt ekstra penger. Så kunne han kjøpe noe til meg, fordi jeg fortjener noe ekstra. Men altså, sånn som han har stått på for å være en god kjæreste til dette slitne hormontrollet, er det jo han som fortjener en liten ekstragave!
Å, tror jeg glemte å svare den meldingen.. Når får han overraskelsen da?HeheSant det! Jeg har kjøpt show helg til oss neste helg. Han aner ingen ting
Skal overraske han med hotell, middag og billetter til raske menn
![]()
Ingen feeling på at han vil ut i løpet av helgen altså? Vært hos jordmor i det siste, som har sjekket om du har noe åpning?Må ha noe å fordrive tiden med frem til han popper ut! Og så lever jeg med et lite håp om å nå de 1500 innleggene - om han ikke kommer av seg selv med det første![]()
Han får den neste lørdagÅ, tror jeg glemte å svare den meldingen.. Når får han overraskelsen da?
Var hos jm 37+6, og skal ikke tilbake før på tirsdag, dagen før termin. Ingen tegn, så håper på en fødsel som starter helt av seg selv. Det er jo noen heldige som slipper flere dager med kynnere og modningssmerter. Vet ikke om hun sjekker åpning neste gang. Håper på det, men tviler egentlig på at hun gidder. Får se om jeg tør å spørre henneIngen feeling på at han vil ut i løpet av helgen altså? Vært hos jordmor i det siste, som har sjekket om du har noe åpning?
Å så morsomt! Skikkelig gjennomført, gleder meg til å høre hva han sierHan får den neste lørdagDa får han hint og ledetråder og skal til slutt finne meg i byen
![]()
Samme her! Veldig klar for sengen.
Mini er heeelt utslitt etter alle intrykkene i dag. Ikke intr i mat, bare sove. Helt gåen hun <3