Må ikke krangle vettuGod morgen jenter.
Her har man vært våken siden kl 4, har hei dundrende hodepine og startet dagen med å "krangle" på generelt![]()
Men med så kraftig hodepine, så bør du vell oppsøke lege igjen? eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ikke krangle vettuGod morgen jenter.
Her har man vært våken siden kl 4, har hei dundrende hodepine og startet dagen med å "krangle" på generelt![]()
Ønsket er der, giddalysten er vel ikke derKan ikke finne deg der.
100. plass har 114 innlegg, og burde være lett å komme forbi dersom du ønsker
Har time på sykehuset kl 12:30 så gidder ikke ringe for å få tidligere.Må ikke krangle vettu
Men med så kraftig hodepine, så bør du vell oppsøke lege igjen? eller?
Her blir det bursdagsfeiring for venninen min i morgenGod fredag alle sammen!? Hva har helgen og by på!?
Heldig du, jeg er dritt leiVi er jo akkurat like langt - og ja det er tungt! Men er heldigvis ikke helt lei enda jeg.. har akkurat begynt å bli emosjonelt klar til å bli mamma om noen uker...!
Er du plaget med mye hevelse? Her har det blitt ekstremt de siste dagene, rett og slett vondt!Har time på sykehuset kl 12:30 så gidder ikke ringe for å få tidligere.
Er litt mindre kvalm, og har litt mindre hevelser i hendene da, og det er jo positivt...
God fredagGod fredag alle sammen!? Hva har helgen og by på!?
Så koselig!Her blir det bursdagsfeiring for venninen min i morgen![]()
Vet ikke enda.God fredag alle sammen!? Hva har helgen og by på!?
Da må du ha masse lykke tilHar time på sykehuset kl 12:30 så gidder ikke ringe for å få tidligere.
Er litt mindre kvalm, og har litt mindre hevelser i hendene da, og det er jo positivt...
Helgen byr på sol fra blå himmel, skirenn i sentrum og grillfest på søndagGod fredag alle sammen!? Hva har helgen og by på!?
Har vært litt ut og inn av fastlege og sykehus siden jeg har ligget på kanten til svangerskapsforgiftning så må holde øye med symptomene og urin og blodtrykk sjekkes jevnligEr du plaget med mye hevelse? Her har det blitt ekstremt de siste dagene, rett og slett vondt!
Heldigvis ikke.. så innlegget ditt og det så ikke godt ut.. jeg har bare endel vondt i føttene på kveldstid når jeg står og går.. og det er litt hovrnt, men har fortsatt ankelkonturene som normalt..! Vær obs på sv.diabetes! Fikk beskjed av legen å ta kontakt umiddelbart om jeg fikk økte hevelser!Er du plaget med mye hevelse? Her har det blitt ekstremt de siste dagene, rett og slett vondt!
Her er det sol og blå himmel! håper det forblir sånn resten av helgen! Det hadde hvert så deilig!God fredagnydelig vær idag! Tar nok helga som den kommer
![]()
høres jo ut som dere har en plan hvertfallVet ikke enda.
Vi får se hva jeg orker.
Det eneste jeg vet sikkert er at mannen skal hente lekegrinden på lager, vi skal få ryddet bilen og satt på plass basen til babysetet
Skal til jm på tirsdag, så venter til daHeldigvis ikke.. så innlegget ditt og det så ikke godt ut.. jeg har bare endel vondt i føttene på kveldstid når jeg står og går.. og det er litt hovrnt, men har fortsatt ankelkonturene som normalt..! Vær obs på sv.diabetes! Fikk beskjed av legen å ta kontakt umiddelbart om jeg fikk økte hevelser!
ååå det hørtes deilig ut!Helgen byr på sol fra blå himmel, skirenn i sentrum og grillfest på søndagweeee!
Er ikke snø her hellerååå det hørtes deilig ut!
Her finnes det ikke ett fnugg snø... Men krokusen i hagen har begynt å blomstre![]()
Skjønner! Veldig heldig med fastlegen min jeg heldigvis!Skal til jm på tirsdag, så venter til dalegen min er så tiltaksløs, så orker ikke den frustrasjonen etter å ha vært der
![]()