Felles skravle 2015

God morgon :) Håpar alle får ein fiiiin dag :D
I dag skal Jr på 1 års kontroll! Er ganske lenge sia sist, da var han vel rundt 9 mnd. Spent på vekt og høgde. Synes han blir tyngre og tyngre, men ikkje lengre :P Også er det desse berømte sprøytene! Wuhuuu :P Satsar på at det ikkje blir noko bivirkning, ikkje fått det før iallefall.

Kva er planane dikkas?
Bestandig Morro med kontroll, de vokser så fort. Her skal jeg til legen å bekrefte graviditeten

• Liker
Reactions: EJ
God morgen :)
Noen spennende planer i dag?

God morgon :) Håpar alle får ein fiiiin dag :D
I dag skal Jr på 1 års kontroll! Er ganske lenge sia sist, da var han vel rundt 9 mnd. Spent på vekt og høgde. Synes han blir tyngre og tyngre, men ikkje lengre :p Også er det desse berømte sprøytene! Wuhuuu :p Satsar på at det ikkje blir noko bivirkning, ikkje fått det før iallefall.

Kva er planane dikkas?
lykke til på 1-årskontroll:)

Jeg skal på jobb, så på riviera maison og ikea

God morgen

jeg skal snart på jobb, lang dag i dag:) mannen tarmed kengubarnet til spesialisten for kontroll , så da slapp jeg.

God morgen! Her er det ikke så mange planer, bare vente på babyen.. ;) Har toåringen hjemme fra barnehagen i dag, er ikke helt i form, så her går det i NRK super.

ImageUploadedByBV Forum1425973619.241386.jpg god morgen!

Ser dette ut som et sår e.l eller noe annet? :) ungen var litt rød i går og over natten har det blitt verre. Det klør ikke og gjør ikke vondt..

Jeg vet jeg er skeiv i ryggen men har ikke prolaps da, og jeg som håpte på å komme meg tilbake på jobb -.- fysj! Jeg var vist ikke medlem, søkte nå :D har oul 1.april, så blir nok en del ebay shopping når jeg får vite kjønn :D ♡♡
Hvis det er en manuellterapeut i nærheten med drifttilskudd som kan bekken, ville jeg kontaktet de.. da trenger du ikke henvisning fra legen.. evnt henvisning og en fysio med ekstra kompetanse på bekken/kvinne.. jordmor kan ofte anbefale.. du får fri behandling hos de med drifttilskudd..

Da er jeg hjemme fra Sverige :D Var en ok tur.... handlet desverre mye om øl og vin, og løpe på puben for å drikke. Og det var jo ikke akkurat det jeg kunne gjøre på denne turen. Men men :) Nå er det godt å være hjemme hos poden igjen. Han sitter og tegner med de nye tusjene han fikk i gave. Skal snart levere i barnehagen, og så legge meg igjen... er STUP trøtt i dag :(

Back
Topp