Synes det er så koselig med tantebarn jeg, så de kan bare få flere.Er tante til 10 stkheldig vis er mine søsken ferdig
jeg er appåklatt, så de jeg er tante til er flesteparten mellom 16 og 21 år
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det er så koselig med tantebarn jeg, så de kan bare få flere.Er tante til 10 stkheldig vis er mine søsken ferdig
jeg er appåklatt, så de jeg er tante til er flesteparten mellom 16 og 21 år
![]()
Ja men det vil jeg jo egentlig ikkeDe kan man vertfall levere tilbake![]()
HeheSynes det er så koselig med tantebarn jeg, så de kan bare få flere.![]()
Sambo (dvs svigermor igjennom sambo) har mast om det i en måned allerede!
Nei ikke alltid man vil detJa men det vil jeg jo egentlig ikke![]()
Det er virkelig mye fine premier.Ja, det er santEr jo ganske utrolig at det er så mange bra premier hver måned.
Oi skal du ha tvillinger ? Jeg pakka bagen i uke 33Haha, gubben har mast om det sia veke 24. Han hadde lest at tvilling gravide burde ha baggen klar da. Er no 30+2![]()
Ja det er det er vel sant, blir dyrt med alle gaveneHeheEr dyrt når det er jul og bursdag da
men er greit nå, for har barnevakt
![]()
Det er vel fordi jeg ønsker barn så sterkt selv, at jeg ikke vil levere tilbakeNei ikke alltid man vil detjeg er veldig glad for at jeg kan levere min tilbake
![]()
Ja ser denDet er vel fordi jeg ønsker barn så sterkt selv, at jeg ikke vil levere tilbake![]()
Det skjønner jeg, håper virkelig du blir gravid snart! <3Takk, skulle gjerne vært gravid selv men får heller kose med tanteskatten da..
Det er bra.Så hvertfall ikke ut som noe farlig![]()
Tusen takk, håper jeg ogsåDet skjønner jeg, håper virkelig du blir gravid snart! <3
Jeg er 36 uker.. så nå kan man vel begynne å tenke på det iafHaha, gubben har mast om det sia veke 24. Han hadde lest at tvilling gravide burde ha baggen klar da. Er no 30+2![]()
Har ti dager til termin, men ikke pakket ned i noen bag. Har funnet frem det mest nødvendige daJeg er 36 uker.. så nå kan man vel begynne å tenke på det iaf
Her er det kaos på soverommet etter at vi har tømt kjellern - derfor jeg tenker det er greit å pakke det sammen slik at ingenting blir borte.. og så liker jeg å planlegge/være forberedt da ;-)Har ti dager til termin, men ikke pakket ned i noen bag. Har funnet frem det mest nødvendige da![]()
Ja, høres lurt ut detHer er det kaos på soverommet etter at vi har tømt kjellern - derfor jeg tenker det er greit å pakke det sammen slik at ingenting blir borte.. og så liker jeg å planlegge/være forberedt da ;-)
Tror jeg pakket den ti dager før, greit å ha denklar.Har ti dager til termin, men ikke pakket ned i noen bag. Har funnet frem det mest nødvendige da![]()
Ikke alltid man slipper ut når man vil heller....Ja, høres lurt ut detDet er jo også forskjellig hvor mye man trenger å ha med seg, etter som hvor lenge man planlegger å være på sykehuset etter fødselen. Og ikke minst hvor lang vei det er til sykehuset, om mannen kan stikke innom og hente noe for eksempel.