Felles skravle 2015

Sambo (dvs svigermor igjennom sambo) har mast om det i en måned allerede!

Haha, gubben har mast om det sia veke 24. Han hadde lest at tvilling gravide burde ha baggen klar da. Er no 30+2 :P

Ja, det er sant :) Er jo ganske utrolig at det er så mange bra premier hver måned.
Det er virkelig mye fine premier.

Jeg har klådd på de bleiene, håper jeg får bruke dem.

Jeg har tantebarn som eblir 15, 13, 12,10, 6,4 og 3 i år, så kommer den lille jenta på sommeren

Haha, gubben har mast om det sia veke 24. Han hadde lest at tvilling gravide burde ha baggen klar da. Er no 30+2 :P
Jeg er 36 uker.. så nå kan man vel begynne å tenke på det iaf

Har ti dager til termin, men ikke pakket ned i noen bag. Har funnet frem det mest nødvendige da ;)
Her er det kaos på soverommet etter at vi har tømt kjellern - derfor jeg tenker det er greit å pakke det sammen slik at ingenting blir borte.. og så liker jeg å planlegge/være forberedt da ;-)

Her er det kaos på soverommet etter at vi har tømt kjellern - derfor jeg tenker det er greit å pakke det sammen slik at ingenting blir borte.. og så liker jeg å planlegge/være forberedt da ;-)
Ja, høres lurt ut det :) Det er jo også forskjellig hvor mye man trenger å ha med seg, etter som hvor lenge man planlegger å være på sykehuset etter fødselen. Og ikke minst hvor lang vei det er til sykehuset, om mannen kan stikke innom og hente noe for eksempel.

Ja, høres lurt ut det :) Det er jo også forskjellig hvor mye man trenger å ha med seg, etter som hvor lenge man planlegger å være på sykehuset etter fødselen. Og ikke minst hvor lang vei det er til sykehuset, om mannen kan stikke innom og hente noe for eksempel.
Ikke alltid man slipper ut når man vil heller....

Back
Topp