Felles skravle 2015

God morgen alle sammen! Her våknet jeg brått litt over 8 og måtte dytte til sambo som burde ha vært på jobb... så da var man lys våken! Drømte i natt at lillegutt ble født idag - en mnd før termin :-P heldigvis ingen tegn på det.. hvis jeg orker tenkte jeg å begynne å pakke stelleveska og fødebaggen, omorganisere babykommoden nok en gang og ta frem symaskina igjen :-)

God morgen jenter :) snart møte i banken. Også fikk jeg rydda kjøkkenet, men finner ikke kjøkken sprayen min :(

Høygravid i dag og 40 dager igjen til termin ❤️

• Liker
Reactions: EJ
jeg skal bli tante til ei jente, ååå gleder meg :)

Grattis :D Her er det ein evighet til eg får bli tante :P

God morgen alle sammen! Her våknet jeg brått litt over 8 og måtte dytte til sambo som burde ha vært på jobb... så da var man lys våken! Drømte i natt at lillegutt ble født idag - en mnd før termin :-P heldigvis ingen tegn på det.. hvis jeg orker tenkte jeg å begynne å pakke stelleveska og fødebaggen, omorganisere babykommoden nok en gang og ta frem symaskina igjen :-)

God morgon :) Eg har lovd gubben at innen søndag skal min fødebagg, Jr sin overnattingsbagg og gubbens "greitt å ha med i tilfelle detta tar tid" sekk vera klar :P

Grattis :D Her er det ein evighet til eg får bli tante :p

God morgon :) Eg har lovd gubben at innen søndag skal min fødebagg, Jr sin overnattingsbagg og gubbens "greitt å ha med i tilfelle detta tar tid" sekk vera klar :p
Jeg er tante til 7 allerede, blir nok flere etterhvert også

Gubben har to nevøar, han eine kallar meg for tante :) Men mine søsken er såååååå langt unna det stadiet med kjæreste/forhold/barn osv. Så vil tru at når mine barn nærmar seg 7/10 års alderen, vil dei få seg søskensbarn.
Mamma er superglad for at ho iallefall har eitt, snart tre barnebarn.

Grattis :D Her er det ein evighet til eg får bli tante :P

God morgon :) Eg har lovd gubben at innen søndag skal min fødebagg, Jr sin overnattingsbagg og gubbens "greitt å ha med i tilfelle detta tar tid" sekk vera klar :P
Sambo (dvs svigermor igjennom sambo) har mast om det i en måned allerede!

Gubben har to nevøar, han eine kallar meg for tante :) Men mine søsken er såååååå langt unna det stadiet med kjæreste/forhold/barn osv. Så vil tru at når mine barn nærmar seg 7/10 års alderen, vil dei få seg søskensbarn.
Jeg har 2 som ikke kaller meg tante, vi har ikke noe nært forhold. Rwesten kaller meg tante :)
Er baare ei svigerinne som ikke har fått barn ennå.

Er tante til 10 stk :P heldig vis er mine søsken ferdig ;) jeg er appåklatt, så de jeg er tante til er flesteparten mellom 16 og 21 år :)

Takk, skulle gjerne vært gravid selv men får heller kose med tanteskatten da..
Her har min bror 2 stk og sambos eldste bror 2 stk :-) kjempekoselig! De gleder seg veldig til å få en fetter :-) de er 4 og 2, og 7 og 4 år :-)

Back
Topp