En liten kvise? Eller loppebitt?Vis vedlegget 107393 god morgen!
Ser dette ut som et sår e.l eller noe annet?ungen var litt rød i går og over natten har det blitt verre. Det klør ikke og gjør ikke vondt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En liten kvise? Eller loppebitt?Vis vedlegget 107393 god morgen!
Ser dette ut som et sår e.l eller noe annet?ungen var litt rød i går og over natten har det blitt verre. Det klør ikke og gjør ikke vondt..
jeg vet, altfor mye fint. Heldigvis har jeg gavekort derRM har alt for mykje fint! Tørr ikkje innom der eg![]()
jeg skal bli tante til ei jente, ååå gleder meg![]()
God morgen alle sammen! Her våknet jeg brått litt over 8 og måtte dytte til sambo som burde ha vært på jobb... så da var man lys våken! Drømte i natt at lillegutt ble født idag - en mnd før terminheldigvis ingen tegn på det.. hvis jeg orker tenkte jeg å begynne å pakke stelleveska og fødebaggen, omorganisere babykommoden nok en gang og ta frem symaskina igjen
![]()
Ikke så mey egentlig, men takk skal kose meg jegOi, du hadde mye på tapeten i dagHa en super dag!
Jeg er tante til 7 allerede, blir nok flere etterhvert ogsåGrattisHer er det ein evighet til eg får bli tante
God morgonEg har lovd gubben at innen søndag skal min fødebagg, Jr sin overnattingsbagg og gubbens "greitt å ha med i tilfelle detta tar tid" sekk vera klar
![]()
Satser på en kvise daEn liten kvise? Eller loppebitt?
jeg skal bli tante til ei jente, ååå gleder meg![]()
Jeg er tante til 7 allerede, blir nok flere etterhvert også
Takk, skulle gjerne vært gravid selv men får heller kose med tanteskatten da..Gratulererså kos
![]()
Sambo (dvs svigermor igjennom sambo) har mast om det i en måned allerede!GrattisHer er det ein evighet til eg får bli tante
God morgonEg har lovd gubben at innen søndag skal min fødebagg, Jr sin overnattingsbagg og gubbens "greitt å ha med i tilfelle detta tar tid" sekk vera klar
![]()
Jeg har 2 som ikke kaller meg tante, vi har ikke noe nært forhold. Rwesten kaller meg tanteGubben har to nevøar, han eine kallar meg for tanteMen mine søsken er såååååå langt unna det stadiet med kjæreste/forhold/barn osv. Så vil tru at når mine barn nærmar seg 7/10 års alderen, vil dei få seg søskensbarn.
Mamma er superglad for at ho iallefall har eitt, snart tre barnebarn.
Er tante til 10 stkJeg er tante til 7 allerede, blir nok flere etterhvert også
Herligjeg skal bli tante til ei jente, ååå gleder meg![]()
Så hvertfall ikke ut som noe farligSatser på en kvise da![]()
Gubben har to nevøar, han eine kallar meg for tanteMen mine søsken er såååååå langt unna det stadiet med kjæreste/forhold/barn osv. Så vil tru at når mine barn nærmar seg 7/10 års alderen, vil dei få seg søskensbarn.
Mamma er superglad for at ho iallefall har eitt, snart tre barnebarn.
Her har min bror 2 stk og sambos eldste bror 2 stkTakk, skulle gjerne vært gravid selv men får heller kose med tanteskatten da..
De kan man vertfall levere tilbakeTakk, skulle gjerne vært gravid selv men får heller kose med tanteskatten da..