Håper jeg også du slipperGod morgen.
Da er jeg på vei til sykehuset for en sjekk.
Håper det ikke blir for mye venting i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg også du slipperGod morgen.
Bestandig Morro med kontroll, de vokser så fort. Her skal jeg til legen å bekrefte graviditetenGod morgonHåpar alle får ein fiiiin dag
![]()
I dag skal Jr på 1 års kontroll! Er ganske lenge sia sist, da var han vel rundt 9 mnd. Spent på vekt og høgde. Synes han blir tyngre og tyngre, men ikkje lengreOgså er det desse berømte sprøytene! Wuhuuu
Satsar på at det ikkje blir noko bivirkning, ikkje fått det før iallefall.
Kva er planane dikkas?
Lykke tilGod morgen.
Kryssar fingrar og tær for deg![]()
Var innom kiosken og kjøpte et blad på veien, og har mye strøm på mobil og iPad.Håper jeg også du slipper
Kanskje det, kanskje.Lykke tilkanskje det blir baby i løpet av uken
![]()
Topp 100 har mange fine premier de ogsåHadde vært noe! Tror jeg aldri i livet kommer til å klare 1500, men klarer visst å holde meg på topp 100 denne måneden i alle fall. Satser på tøybleiene istedenfor da![]()
lykke til på 1-årskontrollGod morgonHåpar alle får ein fiiiin dag
I dag skal Jr på 1 års kontroll! Er ganske lenge sia sist, da var han vel rundt 9 mnd. Spent på vekt og høgde. Synes han blir tyngre og tyngre, men ikkje lengreOgså er det desse berømte sprøytene! Wuhuuu
Satsar på at det ikkje blir noko bivirkning, ikkje fått det før iallefall.
Kva er planane dikkas?
Lykke til i dagGod morgen.
Ja, det er santTopp 100 har mange fine premier de også
Godt å ha noe å gjøre på mens du venter.Var innom kiosken og kjøpte et blad på veien, og har mye strøm på mobil og iPad.
De gjør en super jobb i å få tak i flotte remier hvertfallJa, det er santEr jo ganske utrolig at det er så mange bra premier hver måned.
lykke til på 1-årskontroll
Jeg skal på jobb, så på riviera maison og ikea
Hvis det er en manuellterapeut i nærheten med drifttilskudd som kan bekken, ville jeg kontaktet de.. da trenger du ikke henvisning fra legen.. evnt henvisning og en fysio med ekstra kompetanse på bekken/kvinne.. jordmor kan ofte anbefale.. du får fri behandling hos de med drifttilskudd..Jeg vet jeg er skeiv i ryggen men har ikke prolaps da, og jeg som håpte på å komme meg tilbake på jobb -.- fysj! Jeg var vist ikke medlem, søkte nåhar oul 1.april, så blir nok en del ebay shopping når jeg får vite kjønn
♡♡
Oi, du hadde mye på tapeten i daglykke til på 1-årskontroll
Jeg skal på jobb, så på riviera maison og ikea
Lykke til!God morgen.