Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja og er det gutt går jeg nok helt amok i butikkeneFarlig å få vite sånne ting.man handler så mye
![]()
Hva skal dere i kveld?
Hehe, ja. Syns tiden har løpt etter første ulALT tar lang tid nå. Jeg er 20 uker nå og det føles ut som jeg aldri skal komme meg til uke 24![]()
Er vel det problemet jeg har ogsåJa og er det gutt går jeg nok helt amok i butikkenehehe
Tror jeg skal starte på sesong 2 av Fringe.. Om jeg orker. Først må jeg få vasket ungen som bader og lagt henne i senga siHva skal dere i kveld?
Sofasløving... du da?Hva skal dere i kveld?
Vet ikke hvordan deg hadde gått om jeg hadde jobbet i en barnebutikkEr vel det problemet jeg har også![]()
Henge opp tøy, kikke litt på ikea sine siderIkke mye. Blir vel å se etter noe modul systemer på nett mens mannen ser på fotball.
Du da?
Jeg fant frem bodyen til Vesla i str 44 her om dagen. Fikk helt klump inni meg da jeg så hvor liten den var!Vet ikke hvordan deg hadde gått om jeg hadde jobbet i en barnebutikkhuff
har til nå bare kjøpt to bodyer, mest for å minnes hvor små de er
kjøpte str 50 og kan ikke skjønne at jenta vår svømte i den bittelille str
![]()
Noe spesielt du ser etter?Henge opp tøy, kikke litt på ikea sine sider
Jeg vet vertfall hvordan det hadde gått hvis jeg hadde jobbet derVet ikke hvordan deg hadde gått om jeg hadde jobbet i en barnebutikkhuff
har til nå bare kjøpt to bodyer, mest for å minnes hvor små de er
kjøpte str 50 og kan ikke skjønne at jenta vår svømte i den bittelille str
![]()
Ja, men nå har sparkene begynt hvertfallHar tatt en evighet de siste 4 ukene mens jeg har venta på litt sparkhaha
Ååååh <3 de søte små <3Jeg fant frem bodyen til Vesla i str 44 her om dagen. Fikk helt klump inni meg da jeg så hvor liten den var!
Du hadde vel kjøpt en av hver og gjerne i hver str?Jeg vet vertfall hvordan det hadde gått hvis jeg hadde jobbet der![]()
bare litt stashNoe spesielt du ser etter?
Garantert !! Glad jeg ikke jobber i butikkDu hadde vel kjøpt en av hver og gjerne i hver str?![]()