Felles skravle 2015

Legger du ut noko spennande? Type gutt str 86/92 eller nyfødd jente? ;)
Mest bunader og 17. Mai klær atm. Men har fått inn til NB jente i dag så det kommer vel snart tenker jeg ;)ImageUploadedByBV Forum1425925519.858644.jpgImageUploadedByBV Forum1425925550.093396.jpgImageUploadedByBV Forum1425925583.079031.jpgImageUploadedByBV Forum1425925606.581060.jpg

Er vel det problemet jeg har også :P
Vet ikke hvordan deg hadde gått om jeg hadde jobbet i en barnebutikk :p huff :p har til nå bare kjøpt to bodyer, mest for å minnes hvor små de er ;) kjøpte str 50 og kan ikke skjønne at jenta vår svømte i den bittelille str :o

Vet ikke hvordan deg hadde gått om jeg hadde jobbet i en barnebutikk :p huff :p har til nå bare kjøpt to bodyer, mest for å minnes hvor små de er ;) kjøpte str 50 og kan ikke skjønne at jenta vår svømte i den bittelille str :o
Jeg fant frem bodyen til Vesla i str 44 her om dagen. Fikk helt klump inni meg da jeg så hvor liten den var!

Jeg vet vertfall hvordan det hadde gått hvis jeg hadde jobbet der :P

Har tatt en evighet de siste 4 ukene mens jeg har venta på litt spark:p haha
Ja, men nå har sparkene begynt hvertfall :) Jeg tror jeg er enda mer utålmodig denne gangen enn hva jeg var sist. Da virkelig nøt jeg å gå gravid. Nå har jeg det så travelt med å få møte lillebror. Men for all del, jeg vil allikevel veldig gjerne vente til rundt 40 uker altså (tilfelle høyere makter skulle misforstå meg her..)

Jeg vet det egentlig er et "gutteprogram", men jeg sitter og ser på Top Gear topp 41 nedtellingen, og akkurat nå sender de en Mini ned hoppbakken på Lillehammer.
Gigger det innslaget

Back
Topp