Lilla egentlig men vi får seHvilken farge ønsker du deg da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lilla egentlig men vi får seHvilken farge ønsker du deg da?![]()
Å nei så kjedelig, håper vuggen kommer snartSkuffet
Jeg sa på lørdag jeg hadde fått en pakkelapp i posten jeg ikke viste hva var, og det eneste jeg kunne tenke meg det var, er vugga....
Det var noe annet
Så da må jeg vente litt til
Nei i dag er vi ikke mye aktive syne sjeg hvertfall..dere er jaggu aktive i dag da
Skjer det noe spennende rundt omkring?
Åååå det er kjedelig detjeg er på jobb og bretter klær
ja det er jo bare å gjøre det , jeg sier bre at jeg ikke hadde gjort det selv.
Lilla egentlig men vi får se![]()
Da er middagen inntattble fiskeboller i dag, ELSKER det
nam!
Ellers tror jeg at jeg har en nerve i klem.. Vondt i rompa og nedover benet.. Stråler ikke heldigvis, bare vondt. Må ringe manuellterapauten i morgen![]()
Mørklilla har jeg mest lyst på.Det er jo selvfølgelig helt greit
Lilla er fintlys eller mørk?
Da er middagen inntattble fiskeboller i dag, ELSKER det
nam!
Ellers tror jeg at jeg har en nerve i klem.. Vondt i rompa og nedover benet.. Stråler ikke heldigvis, bare vondt. Må ringe manuellterapauten i morgen![]()
Det har jeg ikke spist siden jeg var lita...Da er middagen inntattble fiskeboller i dag, ELSKER det
nam!
Åh! Det har jeg ikke lagd på evigheter! Må jeg handle inn til en dag!her var det kjøttpudding til middag...
Åååh!!! Ikke nevn salami til gravide damer!Fiskeboller er livretten min
Jeg har akkurat spist grovbrød med salami og agurk![]()
Kengu og m&m snakker om det ja ;-)Snakker dere om å pusse og male tripp trapp stol? D har vi gjort. Vår ble malt i en rosa-lilla farge![]()
Det har jeg ikke spist siden jeg var lita...
Snakker dere om å pusse og male tripp trapp stol? D har vi gjort. Vår ble malt i en rosa-lilla farge![]()
Fiskeboller er livretten min
Det er kjempegodtFiskeboller er livretten min