Ja, i 22-23 tiden antar jegKommer de i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, i 22-23 tiden antar jegKommer de i dag?
Ble stille her nå, leggetid for alle små ?
Veldig få emmaljunga på salgssidene, men holder øye der ogsåHva med kjøp og salgsider på fb?
så sant så santJa.. blir nok mye det neste året.. men verdt det når det blir ferdig![]()
hehe huff, håper det kommer seg etter hvert der ogsåDessverre ja. Håper de kommer seg etterhvert de og.
Og her sitter vi og klager liksom![]()
På høsten når det kommer nye modeller er det ofte salg på fjorårets modell..!!Veldig få emmaljunga på salgssidene, men holder øye der ogsåMen vi har jo god tid, så tar det med ro
![]()
Mulig det blir for seint for deg da....På høsten når det kommer nye modeller er det ofte salg på fjorårets modell..!!
Da er jeg tilbake! Ser det har vært utvikling på topp 100 listen ja. Kengu har passert Mirell. Det er jo råttSånn går det når den damen er på jobb
![]()
Har spist hjemmelaget fiskegrateng hos storesøsteren min i dag, og lapper til dessertSå nå er jeg god og mett
![]()
Gjorde detSkjønner godt det. Kom du deg dit da?
Og det var detD høres godt ut!![]()
Så braVinterfesten var vellykket og vi har kost oss masse. Og takk til den mammaen eller pappaen som tok med vårruller! Nam
Fikk også dratt innom laget som trente og fortalt om graviditeten og henta en hettejakkenå blir det sofasliting resten av kvelden
![]()
Ja, dere har jo mye tid igjenVeldig få emmaljunga på salgssidene, men holder øye der ogsåMen vi har jo god tid, så tar det med ro
![]()
Nja, ihvertfall i kveldSå braFått gjort mye i dag du da
![]()
Vell fortjent med sofatjeneste da![]()
Har jeg passert MIrell????Da er jeg tilbake! Ser det har vært utvikling på topp 100 listen ja. Kengu har passert Mirell. Det er jo råttSånn går det når den damen er på jobb
Har spist hjemmelaget fiskegrateng hos storesøsteren min i dag, og lapper til dessertSå nå er jeg god og mett
![]()
Ryddetid for meg.Ble stille her nå, leggetid for alle små ?
Kan godt hende.Har jeg passert MIrell????