Felles skravle 2015

Ryddetid for meg.
Begynner å få panikk, men nå ser jeg heldigvis slutten også.
Det fine med å gjøre ting på kvelden er at når mannen ser jeg holder på få han "dårlig samvittighet" og gjør masse selv.
Hihi.. den strategien har jwg også brukt.. men så dro han tilbake på jobb rett etter middag, så idag var det ikke mulig..

Nå er det bare en time til mamma og pappa er her.. vasket badet og tok en dusj.. litt oppvask og lage kveldsmat til de kommer.. kjenner keg mamma rett får jeg ikke lov å gjøre noe resten av helga :-P

Har sydd litt mer i kveld og vært inne og våket over sykt barn. Er ikke noe kjekt når de små er syke, hjertet hennes gikk i superfart, så da synes jeg det ikke er så greit å la henne ligge alene. Ble bedre med paracet da, heldigvis.

Nå er det snart ny episode av Castle :)

Har sydd litt mer i kveld og vært inne og våket over sykt barn. Er ikke noe kjekt når de små er syke, hjertet hennes gikk i superfart, så da synes jeg det ikke er så greit å la henne ligge alene. Ble bedre med paracet da, heldigvis.

God bedring til sykt barn

Dette er kvelden min på senteret. :D
ImageUploadedByBV Forum1425587663.079469.jpg

Hva har du sydd? God bedring til lille

Er endelig mer eller mindre ferdig i første etasje som var blitt en "lager-etasje".
Bare litt småting oppå noen hyller og slikt som gjenstår.
Har hentet inn vognen fra boden, redd den opp og satt den under trappen der den skal stå.
Fått satt ammestolen min inn på soverommet vårt (en gammel stygg kurvstol som er fantastisk å sitte å amme i).
I morgen skal jeg slappe av :)

Back
Topp