Snakker med xen (poden sin pappa) i tlf... og han er alltid så pratesyk.... uffDere holder på med da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snakker med xen (poden sin pappa) i tlf... og han er alltid så pratesyk.... uffDere holder på med da?
Hihi.. den strategien har jwg også brukt.. men så dro han tilbake på jobb rett etter middag, så idag var det ikke mulig..Ryddetid for meg.
Begynner å få panikk, men nå ser jeg heldigvis slutten også.
Det fine med å gjøre ting på kvelden er at når mannen ser jeg holder på få han "dårlig samvittighet" og gjør masse selv.
Føler med deg! Ligger allerede her...
Takk for det <3 Håper morgendagen er bedreNæmen uff da, god bedring tildeg
God bedring til sykt barnHar sydd litt mer i kveld og vært inne og våket over sykt barn. Er ikke noe kjekt når de små er syke, hjertet hennes gikk i superfart, så da synes jeg det ikke er så greit å la henne ligge alene. Ble bedre med paracet da, heldigvis.
Nå er det snart ny episode av Castle![]()
Takk for detGod bedring til sykt barn
Hun er morsom
Morsom dame, hva skjer hos dere i dag?
Hun er morsomHva gjør hun der?
Vi har noe som heter Hvalrosen i dag. Kick off of prisutdelingMorsom dame, hva skjer hos dere i dag?
Aha, er det gøy?Vi har noe som heter Hvalrosen i dag. Kick off of prisutdeling![]()
Ja. Hadde jeg hvert høygravid nå hadde vannet gått.Aha, er det gøy?
Snakker med xen (poden sin pappa) i tlf... og han er alltid så pratesyk.... uff![]()
Hva har du sydd? God bedring til lilleHar sydd litt mer i kveld og vært inne og våket over sykt barn. Er ikke noe kjekt når de små er syke, hjertet hennes gikk i superfart, så da synes jeg det ikke er så greit å la henne ligge alene. Ble bedre med paracet da, heldigvis.
Nå er det snart ny episode av Castle![]()
Om ti år kanskjeMan må no tru det da![]()
Oj se der ja, det hadde jeg ikke trodd faktisk.