Felles skravle 2015

Veldig få emmaljunga på salgssidene, men holder øye der også :) Men vi har jo god tid, så tar det med ro :)
På høsten når det kommer nye modeller er det ofte salg på fjorårets modell..!!

Da er jeg tilbake! Ser det har vært utvikling på topp 100 listen ja. Kengu har passert Mirell. Det er jo rått ;) Sånn går det når den damen er på jobb :P
Har spist hjemmelaget fiskegrateng hos storesøsteren min i dag, og lapper til dessert :D Så nå er jeg god og mett :D

Da er jeg tilbake! Ser det har vært utvikling på topp 100 listen ja. Kengu har passert Mirell. Det er jo rått ;) Sånn går det når den damen er på jobb :P
Har spist hjemmelaget fiskegrateng hos storesøsteren min i dag, og lapper til dessert :D Så nå er jeg god og mett :D

D høres godt ut! :D

Vinterfesten var vellykket og vi har kost oss masse. Og takk til den mammaen eller pappaen som tok med vårruller! Nam :D

Fikk også dratt innom laget som trente og fortalt om graviditeten og henta en hettejakke :) nå blir det sofasliting resten av kvelden :p

Vinterfesten var vellykket og vi har kost oss masse. Og takk til den mammaen eller pappaen som tok med vårruller! Nam :D

Fikk også dratt innom laget som trente og fortalt om graviditeten og henta en hettejakke :) nå blir det sofasliting resten av kvelden :p
Så bra :D Fått gjort mye i dag du da ;)
Vell fortjent med sofatjeneste da ;)

Da er jeg tilbake! Ser det har vært utvikling på topp 100 listen ja. Kengu har passert Mirell. Det er jo rått ;) Sånn går det når den damen er på jobb :p
Har jeg passert MIrell????

Ble stille her nå, leggetid for alle små ?
Ryddetid for meg.
Begynner å få panikk, men nå ser jeg heldigvis slutten også.
Det fine med å gjøre ting på kvelden er at når mannen ser jeg holder på få han "dårlig samvittighet" og gjør masse selv.

4 stjernermiddag er over , så nå er kenguarbarnet på vei i seng, synes det er så koselig med den stunden vi har på slutten av dagen. Hele familien benka i sofaen:)

Back
Topp