Haha ja kanskjeEller at man blir leihaha
I mange land så er det jo mannen som bestemmer alt da, dessverre, og de kan gjøre akkurat hva de vil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja kanskjeEller at man blir leihaha
I mange land så er det jo mannen som bestemmer alt da, dessverre, og de kan gjøre akkurat hva de vil.
Og softis da som du ikke kan spise
Ikke lett det der..
Kan man ikke spise det? Jeg levde på det i sommer..!!
Haha ja kanskjehuff ja, men var det ikke et land i Afrika hvor kvinnene bestemte alt? Mener å ha lest det
![]()
Huff nei mangen det ikke gjelder :/Mulig, er jo mange land i afrika. Men det gjelder ikke Kenya eller Marokko ihvertfall![]()
Hehehe.. ja.. jeg må nok gjøre det selv.. iom han har en hel kjellernå renoverePleier å smiske med samboeren til slikt jeghater å pusse
![]()
Huff hørtes ut som utrolig mye jobb :/Hehehe.. ja.. jeg må nok gjøre det selv.. iom han har en hel kjellernå renovere
Noe veldig feil ja, blir så sur.Ja, ikke sant? Vil jo tro at de fleste vil det, blir jo tiltaksløs jo mer man går hjemme. Men så skal det liksom lønne seg, da er noe feil et sted.
Ksn man ikke spise softis? I norge? Er det ikke überstrenge hygieneregler på det..?Og softis da som du ikke kan spise
Ikke lett det der..
Hva med kjøp og salgsider på fb?Ja men de pleier ikke å ha de svinghjulene her, sjekker ofte finn ser du![]()
Ja.. blir nok mye det neste året.. men verdt det når det blir ferdigHuff hørtes ut som utrolig mye jobb :/
Huff nei mangen det ikke gjelder :/
Hvorfor kan man ikke spise softis? Har ikke fått med meg det jeg
Hæ? Kan jeg ikke![]()
søren også!
Ksn man ikke spise softis? I norge? Er det ikke überstrenge hygieneregler på det..?
Har bare spist det i sommer.. i sesong.. men elsker det egentlig..!Ja det er strenge hygieneregler på det, men det undersøkes ikke så ofte at de holdes, hvertfall ikke utenom sesong.
Mange som slurver, og gjør man det kan det fort utvikle seg listeria bakterier i maskinene
Ja det er strenge hygieneregler på det, men det undersøkes ikke så ofte at de holdes, hvertfall ikke utenom sesong.
Mange som slurver, og gjør man det kan det fort utvikle seg listeria bakterier i maskinene
Sikkert.. jeg er enda ikke ferdig med vaskinga.. badet og vaske opp etter middag som gjenstår.. så er det bare å lade opp til besøkBle stille her nå, leggetid for alle små ?
Eg overlot legginga til gubben.Ble stille her nå, leggetid for alle små ?
Eg overlot legginga til gubben.går ofte raskere då
![]()
Kommer de i dag?Sikkert.. jeg er enda ikke ferdig med vaskinga.. badet og vaske opp etter middag som gjenstår.. så er det bare å lade opp til besøk![]()
Haha sånn er det her også faktisk.Eg overlot legginga til gubben.går ofte raskere då
![]()