Felles skravle 2015

Eller at man blir lei :p haha
I mange land så er det jo mannen som bestemmer alt da, dessverre, og de kan gjøre akkurat hva de vil.
Haha ja kanskje :p huff ja, men var det ikke et land i Afrika hvor kvinnene bestemte alt? Mener å ha lest det :p

Haha ja kanskje :p huff ja, men var det ikke et land i Afrika hvor kvinnene bestemte alt? Mener å ha lest det :p

Mulig, er jo mange land i afrika. Men det gjelder ikke Kenya eller Marokko ihvertfall:p

Hvorfor kan man ikke spise softis? Har ikke fått med meg det jeg
Hæ? Kan jeg ikke :eek: :( søren også!
Ksn man ikke spise softis? I norge? Er det ikke überstrenge hygieneregler på det..?

Ja det er strenge hygieneregler på det, men det undersøkes ikke så ofte at de holdes, hvertfall ikke utenom sesong.
Mange som slurver, og gjør man det kan det fort utvikle seg listeria bakterier i maskinene

Ja det er strenge hygieneregler på det, men det undersøkes ikke så ofte at de holdes, hvertfall ikke utenom sesong.
Mange som slurver, og gjør man det kan det fort utvikle seg listeria bakterier i maskinene
Har bare spist det i sommer.. i sesong.. men elsker det egentlig..!

Og det som er så godt. Pleier alltid å ta min første softis rundt 17. Mai :/

Ble stille her nå, leggetid for alle små ?
Sikkert.. jeg er enda ikke ferdig med vaskinga.. badet og vaske opp etter middag som gjenstår.. så er det bare å lade opp til besøk :-)

Eg overlot legginga til gubben. :) går ofte raskere då:p

Mannen tar seg av d her og. Hun er nydusja nå så regner med hun legger seg snart. Jeg vil helst ha henne i seng til 19:00.

Sitter og ser Dagsrevyen nå, magen strammer seg i dustekynnere.

Back
Topp