Så flink du erEtter å ha gått amok på babytøy for tredje gang tror jeg ikke jeg behøver å vaske babyklær de 3 første månedene...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du erEtter å ha gått amok på babytøy for tredje gang tror jeg ikke jeg behøver å vaske babyklær de 3 første månedene...
Bra jobbaEtter å ha gått amok på babytøy for tredje gang tror jeg ikke jeg behøver å vaske babyklær de 3 første månedene...
Holder på å legge dem i poser og markere med størrelserSå flink du erhar du sortert hele den haugen fra tidligere?
![]()
Syns du er kjempe flink jegHolder på å legge dem i poser og markere med størrelser
Men det er jo veldig praktisk da, har jo en del annet å gjøre da ogsåEtter å ha gått amok på babytøy for tredje gang tror jeg ikke jeg behøver å vaske babyklær de 3 første månedene...
Kjekt å gå på shopping til baby daSyns du er kjempe flink jegHer er det ikke så mye klær og sortere
Har fått en nattdrakt og en body fra svigersøster som er i nøytrale farger, blir vell mer shopping etter oul
![]()
1.aprilKjekt å gå på shopping til baby daLenge til du skal på oul?
Spennende! Det er ikke lenge til nei.1.aprilså er ikke så alt for lenge til, håper de greier å få sett kjønnet da ♡♡
Ja det blir kjekt å kunne begynne å handle inn skikkeligSpennende! Det er ikke lenge til nei.
Sa du ikke noe sånn sist mnd også??Klarte vel over 2000 tror jeg.. men litt mer lei denne mnd
Sånn kan det gåSovna bittelitt på sofaen (2 timer) og vips så har dere kommet med 165 innlegg![]()
Håper det ikke er en april snar da1.aprilså er ikke så alt for lenge til, håper de greier å få sett kjønnet da ♡♡
Haha nei ikke jeg hellerHåper det ikke er en april snar dasånn at du ikke får vite kjønn
hehe
Hehe.. tror ikke det.. i desember og januar klarte jeg ikke målet.. første gang nå i feb og jeg vant :-o men blir jo fort lei, så mulig jeg sa detSa du ikke noe sånn sist mnd også??![]()
Var første gangen min også i februarHehe.. tror ikke det.. i desember og januar klarte jeg ikke målet.. første gang nå i feb og jeg vant :-o men blir jo fort lei, så mulig jeg sa det![]()
Så koselig.. spist lunsj med ei venninne jeg.. og kom hjem til pakke fra hemmelig venn i posten :-D og hentemelding på stelleveska! :-DDa er jeg tilbake fra treff. Storkoser meg med baby og gravid prat med de søte mammaen på JuliGleder meg alt til neste gang vi sees
![]()
Skal og gjøre en innsats i mars.. april blir nok mindre om jeg ikke klarer det før nurket kommer.. blir det maks overtid er jrg nok litt frustrert da..Var første gangen min også i februarOg jeg vant ikke.... blæææ... Så følger jeg må gjøre en innsats nå i Mars også
![]()