Må inn å se, håper de har tilbud ennåJupp, betalte vel 550 tilsammen tror jeg. Syns den var veldig fin![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må inn å se, håper de har tilbud ennåJupp, betalte vel 550 tilsammen tror jeg. Syns den var veldig fin![]()
Det er hyggelig da, jeg hadde god nytte av forum da jeg var alenemor, møtte en gjen g hyggelige damerDet blir manhar vært mer sosial etter at jeg begynte å henge her. Har jo faktisk fått meg et par venninner å treffe innimellom
![]()
Helt sant, noen skulle aldri vært i nærheten av barn. MøkkafolkJa, og noen skulle aldri vært i nærheten av barn. Huffstår at de planla det før fødselen tom.. Og moren til ene ungen har sagt hun ble tvunget.. Sorry, men det tror jeg ikke på...
Det er hyggelig da, jeg hadde god nytte av forum da jeg var alenemor, møtte en gjen g hyggelige damer
Må straks gå for å møte ei venninne til lunsj...Skal allle forsvinne nå? Liiiiiker ikke det jeg
Nei det er sant, er jo koselig når an trefer noen man kan henge medDet er veldig hyggelig. Nå er jo ikke jeg alene, men jeg hadde ikke så mange omgangsvenner fra før. Alltid hyggelig å treffe noen, og det er ikke så lett å bli kjent med noen utenfor nettet for tidahaha
Hva skal du spise til lunsj i dag?Oi som dere skravler.
9 sider på den tiden det tok meg å montere 2 hyller fra Ikea.
En liten pause nå før jeg begynner med babytøyet...
Er vel også lunsj tid![]()
Kjenner til den følelsen. Skal du på langtur?Hater å pakke. Kommer jo aldri igang. Huff... må gjøre noe... aahh...
Vi skal flytteKjenner til den følelsen. Skal du på langtur?![]()
Har satt et par vårruller inn i ovnenHva skal du spise til lunsj i dag?
Fikk jeg også lyst påHar satt et par vårruller inn i ovnen
KultEn sånn er på vei til meg
![]()
Det er kjempe kjedelig å pakke, men du får trøste deg med at det blir kjekkere å pakke opp om det er sortert riktig daVi skal flytteca 1-2 km unna der vi bor nå
men er jo så kjedelig å pakke...
Syns ikke det er noe Morro hellerDet er kjempe kjedelig å pakke, men du får trøste deg med at det blir kjekkere å pakke opp om det er sortert riktig da![]()