Felles skravle 2015

Ja.. min var vel hjemme 2 dager, men jobbet hjemmefra :-P før jeg flyttet inn da..

Nå kan du bare tvinge ham:p hehe
Min er ikke syl så ofte da, men gikk jo ikke an å få ham til å bli hjemme da han faktisk trengte det. Det finnes en grense for hvor mye man skal presse seg liksom.

Blir lett avhengig ja dessverre. Men blir jo kjent med hyggelige folk også

Det blir man:) har vært mer sosial etter at jeg begynte å henge her. Har jo faktisk fått meg et par venninner å treffe innimellom:)

Nå kan du bare tvinge ham:p hehe
Min er ikke syl så ofte da, men gikk jo ikke an å få ham til å bli hjemme da han faktisk trengte det. Det finnes en grense for hvor mye man skal presse seg liksom.
Prøver mitt beste.. men han er sjeldent syk.. og er ikke typen til å presse meg om jeg er syk heldigvis

Prøver mitt beste.. men han er sjeldent syk.. og er ikke typen til å presse meg om jeg er syk heldigvis

Har hatt en tendens til å presse meg litt for mye selv, men har blitt mye flinkere etter at jeg gikk på veggen i 2011...fikk smake mi egen medisin:p

Har hatt en tendens til å presse meg litt for mye selv, men har blitt mye flinkere etter at jeg gikk på veggen i 2011...fikk smake mi egen medisin:p
Huff.. viktig å ta vare på seg selv!

Back
Topp