Å så herlig ♡Nydelig :-D Vi har en goldengutt :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så herlig ♡Nydelig :-D Vi har en goldengutt :-D
Må inn på pc i alle fall.. tror nok noen andre tar over når hun skal fødeDet skjønner jeg jo veldig godt damå være litt av en jobb og holde styr på den listen også
![]()
Sikkert like skjønn selv med mindre pels.Takk ♡ Har klippet han nå da stakkars, så nå ser han litt mer valpete ut![]()
Ja to til men det var sønnen til han eldste mannen? Helt forferdelig uansettDet var vel noen flere innvolvert der,....
Ja.. min var vel hjemme 2 dager, men jobbet hjemmefrafør jeg flyttet inn da..
Jupp, betalte vel 550 tilsammen tror jeg. Syns den var veldig finÅ lilla? Det vil jeg også ha.
Ja, han er en happy dog ;-) ganske mye energi da.. men rolig inne..Å så herlig ♡en venninne av meg hadde golden når vi var små, fantastisk rase ♡
OkMå inn på pc i alle fall.. tror nok noen andre tar over når hun skal føde
Ja det er han ♡ ser litt yngre ut bareSikkert like skjønn selv med mindre pels.
Blir lett avhengig ja dessverre. Men blir jo kjent med hyggelige folk også
Prøver mitt beste.. men han er sjeldent syk.. og er ikke typen til å presse meg om jeg er syk heldigvisNå kan du bare tvinge hamhehe
Min er ikke syl så ofte da, men gikk jo ikke an å få ham til å bli hjemme da han faktisk trengte det. Det finnes en grense for hvor mye man skal presse seg liksom.
Er slik det skal være detJa, han er en happy dog ;-) ganske mye energi da.. men rolig inne..
Prøver mitt beste.. men han er sjeldent syk.. og er ikke typen til å presse meg om jeg er syk heldigvis
Er slik det skal være detvår er veldig rolig inne, men blir i tusen med en gang vi skal på tur eller besøk
![]()
Nei nå må jeg i dusjen og finne meg noe mat etterpå, snakkes damer ♡![]()
Huff.. viktig å ta vare på seg selv!Har hatt en tendens til å presse meg litt for mye selv, men har blitt mye flinkere etter at jeg gikk på veggen i 2011...fikk smake mi egen medisin![]()
Huff.. viktig å ta vare på seg selv!
Ja, og noen skulle aldri vært i nærheten av barn. HuffEhm ja det også, noen skulle aldri hatt barn!
Snakkes senereNei nå må jeg i dusjen og finne meg noe mat etterpå, snakkes damer ♡![]()