Så greit, får vell være litt mer aktiv først da kanskje, annet enn dag 2 liksom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så greit, får vell være litt mer aktiv først da kanskje, annet enn dag 2 liksom![]()
Hva slags hund har du??
Har skravlet mye mindre etter julDu har da skravla bra de siste mnd du og da![]()
Det skal jegKos deg på treff![]()
Åååååååå herregud så skjønn den er.![]()
En liten enHer er Tassen, han er blanding mellom yorkshire terrier og dverg dachs
veldig fornøyd med lunde og alt, vokste opp med shaefer men det hadde blitt for stort og mye for oss nå
![]()
Nope.. helgene pleier jeg å prioritere andre ting.. bl.a. samboHer blir det heller ikke mye skravling i helga, ikke neste heller for den slags skyld.
Ja, ser den... skjønner ikke helt hvordan jeg skulle klart ennå 300 til sist mnd feks.Er nok siden det var så få som klarte det noen måneder.. des og jan f.eks..
Det skjønner jeg jo veldig godt dahun ble litt oppgitt over noen som kom hit et par dager og forsvant igjen ja..
Aaaawwww![]()
En liten enHer er Tassen, han er blanding mellom yorkshire terrier og dverg dachs
veldig fornøyd med lunde og alt, vokste opp med shaefer men det hadde blitt for stort og mye for oss nå
![]()
Ja.. min var vel hjemme 2 dager, men jobbet hjemmefraMannen her nektet å være hjemme da han slo ut skuldra og hangår så fint så, var bare litt vanskelig å kjøre bil!
dust!!!
Noen ganger er det faktisk lov å være hjemme.
Å lilla? Det vil jeg også ha.Jeg kjøpte på tilbud på cdonlilla <3
Takk ♡ Har klippet han nå da stakkars, så nå ser han litt mer valpete utÅååååååå herregud så skjønn den er.
Nydelig :-D Vi har en goldengutt :-D![]()
![]()
Samme her!! Og så j...... Forbanna!Jeg blir så kvalm av den overgrepssaken som det står o i avisene nå. Fy f!
Har skravlet mye mindre etter julMen før jul skravlet jeg for mye ja.
Det var vel noen flere innvolvert der,....hvilken er det? den med de to mennene og x´en og den stakkars babyen?![]()
Takk ♡ han er utrolig god å ha, både kose hund og en som tåler å være med på en turAaaawwwwFor en søt liten vofs
![]()
Ehm ja det også, noen skulle aldri hatt barn!Samme her!! Og så j...... Forbanna!
Klarte vel over 2000 tror jeg.. men litt mer lei denne mndJa, ser den... skjønner ikke helt hvordan jeg skulle klart ennå 300 til sist mnd feks.
Blir lett avhengig ja dessverre. Men blir jo kjent med hyggelige folk ogsåJeg må virkelig skjerpe meg da. Blir jo avhengig av det her. Tror jeg skal gå å sy en pute til...
Har begynt å sitte litt mindre på kveldene da, når mannen er hjemme![]()