Felles skravle 2015

Hva slags hund har du??
de8f251080b5dff2457dee03ae0dbb80

En liten en :p Her er Tassen, han er blanding mellom yorkshire terrier og dverg dachs :) veldig fornøyd med lunde og alt, vokste opp med shaefer men det hadde blitt for stort og mye for oss nå :)

Er nok siden det var så få som klarte det noen måneder.. des og jan f.eks..
Ja, ser den... skjønner ikke helt hvordan jeg skulle klart ennå 300 til sist mnd feks.

En liten en :p Her er Tassen, han er blanding mellom yorkshire terrier og dverg dachs :) veldig fornøyd med lunde og alt, vokste opp med shaefer men det hadde blitt for stort og mye for oss nå :)
Aaaawwww :D For en søt liten vofs ;)

Mannen her nektet å være hjemme da han slo ut skuldra og han:o går så fint så, var bare litt vanskelig å kjøre bil! :p dust!!! :mad: Noen ganger er det faktisk lov å være hjemme.
Ja.. min var vel hjemme 2 dager, men jobbet hjemmefra :-P før jeg flyttet inn da..

Nydelig :-D Vi har en goldengutt :-D

Vedlegg

• 1425463659813.jpg
    1425463659813.jpg
    79,9 KB · Visninger: 3
Har skravlet mye mindre etter jul ;) Men før jul skravlet jeg for mye ja.

Jeg må virkelig skjerpe meg da. Blir jo avhengig av det her. Tror jeg skal gå å sy en pute til...

Har begynt å sitte litt mindre på kveldene da, når mannen er hjemme;)

Jeg må virkelig skjerpe meg da. Blir jo avhengig av det her. Tror jeg skal gå å sy en pute til...

Har begynt å sitte litt mindre på kveldene da, når mannen er hjemme;)
Blir lett avhengig ja dessverre. Men blir jo kjent med hyggelige folk også

Back
Topp