Så kjektDen ble bestilt på cdon
Førbursdagsgave![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjektDen ble bestilt på cdon
Førbursdagsgave![]()
Huff da er det vanskelig å finne motivasjon ja :/Syns ikke det er noe Morro hellerblir bare rot...
![]()
Hehe nei da hjelper ikke mobilen så mye. Jeg går myei løpet av en dag, men uten mobil på jobb, blir gøy å se hvor mye jeg går.Så kjektfår sjekke den ut selv, jeg har på mobilen, men det hjelper jo fint lite når jeg aldri har mobilen på meg rundt om
![]()
Ja.. Blir jo kjekt når alt er på plass, men kan bli en stund tilHuff da er det vanskelig å finne motivasjon ja :/![]()
Jeg går nok ikke så mye, blir jo en del på jobb, men det er bare smått frem og tilbake hele dagen. Men hadde vært kjekt å hatt ca kontrollHehe nei da hjelper ikke mobilen så mye. Jeg går myei løpet av en dag, men uten mobil på jobb, blir gøy å se hvor mye jeg går.
Får håpe det ikke blir så alt for lenge til daJa.. Blir jo kjekt når alt er på plass, men kan bli en stund til
Ja kontroll er greit å ha, gleder meg til den kommerJeg går nok ikke så mye, blir jo en del på jobb, men det er bare smått frem og tilbake hele dagen. Men hadde vært kjekt å hatt ca kontroll![]()
Det slipper jeg resten av åretMå visst på jobb jeg, plutselig gikk klokken så fort. Kos dere i dag damer![]()
Uff ja. Ekstra kjedelig når det er ALT som skal pakkast. Men, grei unnskyldning til å få rydda og kasta masse unødvendige ting dåVi skal flytteca 1-2 km unna der vi bor nå
men er jo så kjedelig å pakke...
Du må holde oss oppdatert på hvordan du liker denJa kontroll er greit å ha, gleder meg til den kommer
Neste uke var planen men får se hva megler sier.Får håpe det ikke blir så alt for lenge til daer det lenge til dere skal flytte?
Får håpe det går fort daNeste uke var planen men får se hva megler sier.
Vi har flyttet en del fra før så har liksom fått luket ut det værste. Problemet er egentlig tunge møbler... hater tunge store møbler som nesten er umulig og håndtere.Uff ja. Ekstra kjedelig når det er ALT som skal pakkast. Men, grei unnskyldning til å få rydda og kasta masse unødvendige ting dåbrukar å vere det her i alle fall
![]()
Ja håper det.Får håpe det går fort da![]()
Æsj. Ja, eg misunne deg ikkjeVi har flyttet en del fra før så har liksom fått luket ut det værste. Problemet er egentlig tunge møbler... hater tunge store møbler som nesten er umulig og håndtere.
Du får la andre ta de tunge møbleneVi har flyttet en del fra før så har liksom fått luket ut det værste. Problemet er egentlig tunge møbler... hater tunge store møbler som nesten er umulig og håndtere.
Haha sånn kan det gå, håper du sov godt daSovna bittelitt på sofaen (2 timer) og vips så har dere kommet med 165 innlegg![]()
Haha sånn kan det gå, håper du sov godt da![]()