Felles skravle 2015

Så kjekt :D får sjekke den ut selv, jeg har på mobilen, men det hjelper jo fint lite når jeg aldri har mobilen på meg rundt om :p
Hehe nei da hjelper ikke mobilen så mye. Jeg går myei løpet av en dag, men uten mobil på jobb, blir gøy å se hvor mye jeg går.

Hehe nei da hjelper ikke mobilen så mye. Jeg går myei løpet av en dag, men uten mobil på jobb, blir gøy å se hvor mye jeg går.
Jeg går nok ikke så mye, blir jo en del på jobb, men det er bare smått frem og tilbake hele dagen. Men hadde vært kjekt å hatt ca kontroll :p

Må visst på jobb jeg, plutselig gikk klokken så fort. Kos dere i dag damer:)
Det slipper jeg resten av året :)
Skal i foreldre samtale på skolen i dag, da...
Som faktisk betyr at jeg for en gangs skyld faktisk har bilen, kanskje jeg bare skal drite i det jeg hadde planlagt å gjøre og dra og shoppe :rolleyes:

Vi skal flytte :) ca 1-2 km unna der vi bor nå :) men er jo så kjedelig å pakke...
Uff ja. Ekstra kjedelig når det er ALT som skal pakkast. Men, grei unnskyldning til å få rydda og kasta masse unødvendige ting då:D brukar å vere det her i alle fall:)

Uff ja. Ekstra kjedelig når det er ALT som skal pakkast. Men, grei unnskyldning til å få rydda og kasta masse unødvendige ting då:D brukar å vere det her i alle fall:)
Vi har flyttet en del fra før så har liksom fått luket ut det værste. Problemet er egentlig tunge møbler... hater tunge store møbler som nesten er umulig og håndtere.

Vi har flyttet en del fra før så har liksom fått luket ut det værste. Problemet er egentlig tunge møbler... hater tunge store møbler som nesten er umulig og håndtere.
Æsj. Ja, eg misunne deg ikkje:)

Du får la andre ta de tunge møblene :) Det blir jo morsomt å komme inn i ny leilighet/ hus da!

Sovna bittelitt på sofaen (2 timer) og vips så har dere kommet med 165 innlegg :p

Back
Topp