Felles skravle 2015

Syns du er kjempe flink jeg ;) Her er det ikke så mye klær og sortere :p Har fått en nattdrakt og en body fra svigersøster som er i nøytrale farger, blir vell mer shopping etter oul :)
Kjekt å gå på shopping til baby da :) Lenge til du skal på oul?

Jeg har kommoden full med 50-56 og en skuff med 62-68. Så da skal alt være sortert og klart til sommeren tipper jeg :p

Da er jeg tilbake fra treff. Storkoser meg med baby og gravid prat med de søte mammaen på Juli :D Gleder meg alt til neste gang vi sees :D

Sa du ikke noe sånn sist mnd også?? :P
Hehe.. tror ikke det.. i desember og januar klarte jeg ikke målet.. første gang nå i feb og jeg vant :-o men blir jo fort lei, så mulig jeg sa det :-P

Hehe.. tror ikke det.. i desember og januar klarte jeg ikke målet.. første gang nå i feb og jeg vant :-o men blir jo fort lei, så mulig jeg sa det :p
Var første gangen min også i februar :D Og jeg vant ikke.... blæææ... Så følger jeg må gjøre en innsats nå i Mars også :D

Da er jeg tilbake fra treff. Storkoser meg med baby og gravid prat med de søte mammaen på Juli :D Gleder meg alt til neste gang vi sees :D
Så koselig.. spist lunsj med ei venninne jeg.. og kom hjem til pakke fra hemmelig venn i posten :-D og hentemelding på stelleveska! :-D

Var første gangen min også i februar :D Og jeg vant ikke.... blæææ... Så følger jeg må gjøre en innsats nå i Mars også :D
Skal og gjøre en innsats i mars.. april blir nok mindre om jeg ikke klarer det før nurket kommer.. blir det maks overtid er jrg nok litt frustrert da.. :-P

Har sydde ferdig putene mine, yttertrekk ihvertfall, gått tur med vofsen og snakket lenge på tlf med svigerinna mi. Der gikk støvsuginga mi vekk liksom:p haha

Back
Topp