Jada.. fått gjort myeGod ettermiddag. Har alle hatt ein finfin dag?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada.. fått gjort myeGod ettermiddag. Har alle hatt ein finfin dag?![]()
Åh det hørtes fantastisk ut å stå opp 12 i grunnIkke så verst.
Fikk ikke gjort alt jeg hadde planer om, men mye av det.
Kan ha noe med at jeg først stod opp ordentlig kl 12![]()
huff de må jo godta når de får bevis på at den er betalt, alt ligger jo lagret i nettbankengaaaaaaah, purring på mobilregningen min , den betalte jeg 13 februar men de har ikke registret betalingen. Håper de godtar det når de får bevis på at den er betalt.
hatt en fin dag, lite effektiv menGod ettermiddag. Har alle hatt ein finfin dag?![]()
Jeg håper det hvertfall, for det her var litt kjipt, er jo så lenge siden den ble betalthuff de må jo godta når de får bevis på at den er betalt, alt ligger jo lagret i nettbanken![]()
men har du sjekket når de sendte purringen? Kan være de har sendt purringen samme dag du betalte eller dagen etter, og at det ikke var registrert hos dem da. Skjedde med noen bøker jeg skulle betaleJeg håper det hvertfall, for det her var litt kjipt, er jo så lenge siden den ble betalt
Det hørtes jo veldig deilig ut å ikkje stå opp tidlig
Hadde du veldig mange planar då?
håper hun ble like glad for tur siden det ikke ble lekeland?Sånn da var jeg tilbake etter en liten tur ut med snuppafant ut at jeg måtte ta henne med ut for å slite henne ut litt. Spurte om vi skulle på lekeplassen, men i hennes hode sa jeg lekeland.. Ups.
![]()
gaaaaaaah, purring på mobilregningen min , den betalte jeg 13 februar men de har ikke registret betalingen. Håper de godtar det når de får bevis på at den er betalt.
Sånn da var jeg tilbake etter en liten tur ut med snuppafant ut at jeg måtte ta henne med ut for å slite henne ut litt. Spurte om vi skulle på lekeplassen, men i hennes hode sa jeg lekeland.. Ups.
![]()
Nja, ble litt sutringhåper hun ble like glad for tur siden det ikke ble lekeland?![]()
Ikkje gjort så mykje anna enn jobb. Men greitt nok detJada.. fått gjort myedu da?
Deilig av og til det oghatt en fin dag, lite effektiv men![]()
Hehe, det var nå bra <3Nja, ble litt sutringmen det ordnet seg med en liten eventyrsjokolade
![]()
Ble litt sutringOi da! Gikk d greit med lekeplass da..?![]()
Ingenting er bedre når man kan jobbeIkkje gjort så mykje anna enn jobb. Men greitt nok det![]()
JuppHehe, det var nå bra <3
Purringen kom i dagmen har du sjekket når de sendte purringen? Kan være de har sendt purringen samme dag du betalte eller dagen etter, og at det ikke var registrert hos dem da. Skjedde med noen bøker jeg skulle betaleJeg betalte når regningene kom, så hadde de sendt purring samme dag -.-