Felles skravle 2015

Ja, og jeg prøvde jo ikke da heller:o hehe
Men jeg må virkelig få gjort noe her snart da. har sittet litt for mye på rumpa:p
Kjenner det jeg også.. derfor jeg prøver å gjøre noe hver dag.. lett å bare bli sittende..

Enig i mye her.. dessuten er ikke klær det viktigste i livet for mannfolka! Og merker med min at han liksom ikke har tida til å sette seg inn i alt, og siden jeg vet "alt" ser han ikke behovet.. gleder seg like mye allikevel.. men kommet mye mer i det siste.. f.eks nå nettopp lå han på magen min og "avtalte" med lillegutt at han skulle komme på termindatoen kl 10 :p
Mannfolka er forskjellige gitt, min synes det va stas å være med og hadnle til lille.

Kjenner det jeg også.. derfor jeg prøver å gjøre noe hver dag.. lett å bare bli sittende..

Det det er:o haha
Jeg har fått klippet ut og sydd litt i dag da:)

Det gjør min til vanlig, men til poden synes han det var kjempegøy
Så bra da :-) Min har vært med uten protest en gang.. ellers har jeg tuslet rundt på dagtid mens han har vært på jobb

gaaaaaaah, purring på mobilregningen min , den betalte jeg 13 februar men de har ikke registret betalingen. Håper de godtar det når de får bevis på at den er betalt.

gaaaaaaah, purring på mobilregningen min , den betalte jeg 13 februar men de har ikke registret betalingen. Håper de godtar det når de får bevis på at den er betalt.

Rart de ikke har registrert det på denne tiden? Du ser no når den er betalt ifra nettbanken :)

God ettermiddag. Har alle hatt ein finfin dag? :D

God ettermiddag. Har alle hatt ein finfin dag? :D
Ikke så verst.
Fikk ikke gjort alt jeg hadde planer om, men mye av det.
Kan ha noe med at jeg først stod opp ordentlig kl 12 :rolleyes:

Joda, er nok mye det og. Men skulle gjerne hatt hjelp til å finne stellekommode osv da:p haha

Har arvet vogn og seng osv, også vant jeg flexicriben her i januar :D
Men må kjøpe bilsete og få ordnet stelleplass på badet da:)
Ah slik ja :) Ja det er veldig greit å få litt hjelp til slikt, har dere vært i butikker å kikket eller vil han ikke være med?
Så herlig <3 vi har kjøpt seng, stellebord og vippestol, har kun handlet det vi har funnet på gode tilbud til nå :P

Back
Topp