Kjenner det jeg også.. derfor jeg prøver å gjøre noe hver dag.. lett å bare bli sittende..Ja, og jeg prøvde jo ikke da hellerhehe
Men jeg må virkelig få gjort noe her snart da. har sittet litt for mye på rumpa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner det jeg også.. derfor jeg prøver å gjøre noe hver dag.. lett å bare bli sittende..Ja, og jeg prøvde jo ikke da hellerhehe
Men jeg må virkelig få gjort noe her snart da. har sittet litt for mye på rumpa![]()
Mannfolka er forskjellige gitt, min synes det va stas å være med og hadnle til lille.Enig i mye her.. dessuten er ikke klær det viktigste i livet for mannfolka! Og merker med min at han liksom ikke har tida til å sette seg inn i alt, og siden jeg vet "alt" ser han ikke behovet.. gleder seg like mye allikevel.. men kommet mye mer i det siste.. f.eks nå nettopp lå han på magen min og "avtalte" med lillegutt at han skulle komme på termindatoen kl 10![]()
Mannfolka er forskjellige gitt, min synes det va stas å være med og hadnle til lille.
Kjenner det jeg også.. derfor jeg prøver å gjøre noe hver dag.. lett å bare bli sittende..
Gleder meg til å seDet det erhaha
Jeg har fått klippet ut og sydd litt i dag da![]()
Ikke umulig det, men må jo prøve å få gjort litt her og. Skulle jo snekre vugge oghehe
jeg skal nok på 1500, men trenger ikke sitte her hele dagenhehe
God ettermiddag<.)
Kengubarnet gjør lekser, han hadde laget middag da jeg kom hjem fra jobb. Flinke gutten.
Det gjør min til vanlig, men til poden synes han det var kjempegøymin synes det var stas med større ting, men han hater klesbutikker
![]()
Hvordan gikk det med syprosjektet?Det det erhaha
Jeg har fått klippet ut og sydd litt i dag da![]()
Så bra daDet gjør min til vanlig, men til poden synes han det var kjempegøy
Fiskepinner, potetmos og gulerotFlink! Hva fikk du servert?
Fiskepinner, potetmos og gulerot
Han velger menyen selv![]()
gaaaaaaah, purring på mobilregningen min , den betalte jeg 13 februar men de har ikke registret betalingen. Håper de godtar det når de får bevis på at den er betalt.
Ikke så verst.God ettermiddag. Har alle hatt ein finfin dag?![]()
Ah slik jaJoda, er nok mye det og. Men skulle gjerne hatt hjelp til å finne stellekommode osv dahaha
Har arvet vogn og seng osv, også vant jeg flexicriben her i januar
Men må kjøpe bilsete og få ordnet stelleplass på badet da![]()
Hvor gammel er hun?Gleder meg til mi kan gjøre slikt for meg![]()
Ja jeg sybes også det, skjønner ikke helt hvorfor ..Rart de ikke har registrert det på denne tiden? Du ser no når den er betalt ifra nettbanken![]()
Det hørtes jo veldig deilig ut å ikkje stå opp tidligIkke så verst.
Fikk ikke gjort alt jeg hadde planer om, men mye av det.
Kan ha noe med at jeg først stod opp ordentlig kl 12![]()