Får ta deg en powernap ;-)Er så sykt trøtt! Men for sent å sove![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får ta deg en powernap ;-)Er så sykt trøtt! Men for sent å sove![]()
Har akkurat lagt meg litt ned på.Er så sykt trøtt! Men for sent å sove![]()
Har akkurat lagt meg litt ned på.
Sykt vondt i bekkenet, vondt i hodet og kvalm.
Kjenner jeg bør begynne å roe ned, men har bare så veldig lyst til å bli ferdig med alt som skal gjøres slik at jeg får god tid til å slappe av før babyen kommer.
Har termin 30. mars, men skal ha planlagt KS 23. marsSkjønner du vil det før babyen kommer janår har du termin?
Begynner med oppussing og bygge ut lå vi! Håper jeg blir ferdig til sommeren![]()
HeheJa håper det går fort, jeg er så spent og vil jo handle bittelitt klær osv iallefall
![]()
Hehe, det er vell bare for at han også vil være med å bestemme og lage til rommet. Ellers er han ikke så vanskelig på hva jeg får lov å gjøre, kan egentlig gjøre hva jeg vil jeg også![]()
Det at andre skravler mer enn deg betyr ikke at du ligger dårlig an, vennen.
Er fryktelig overrasket at jeg ligger der jeg ligger, har jo nesten ikke skravlet de 2 siste dagene, og dessuten så prøver jeg ikke
Har termin 30. mars, men skal ha planlagt KS 23. mars
Aldri si aldriJeg ogsåholder på å pakker og skal I bading nå. Tviler på å greie 1500 denne mnd. Må prioritere pakking og flytting og håpe på flotte premier neste mnd
![]()
Prøver ikke jeg heller nå, så klager ikke på hvordan jeg ligger an.
Tenkte jeg skulle ta det heeelt med ro, men vil jo gjerne ha en slik stelleveske da![]()
Kanskje han bare ikke syns det er lett å vise? Samboeren min sier ikke så mye, men er veldig på den at han skal være med på alt da. På tidlig ul så han nesten like mye på meg som skjermen, så tror han syns det er stas selv om det eneste han sier er at puppene mine blir størreHandle klær er gøy. Begynte smått en stund før oul jeg da, men planen var jo nøytralt uansett
Skulle faktisk ønske mannen hadde engasjert seg litt mer, men det kommer vel etterhvert
Blir litt nervøs når man ser alle de tidligfødte maibarna nå![]()
Tror jeg får problem med å henge med fremmover![]()
Man blir jo litt lei til tider.. men så plutselig får man seg en skikkelig skravlekveld og det tar seg opp igjen.. forrige måned hadde du jo dobbelt av det som var kravet!Prøver ikke jeg heller nå, så klager ikke på hvordan jeg ligger an.
Tenkte jeg skulle ta det heeelt med ro, men vil jo gjerne ha en slik stelleveske da![]()
Skravle innsiktet ditt tar deg snart![]()
Du skal jo bare nytr den lille søt duTror jeg får problem med å henge med fremmover![]()
Enig i mye her.. dessuten er ikke klær det viktigste i livet for mannfolka! Og merker med min at han liksom ikke har tida til å sette seg inn i alt, og siden jeg vet "alt" ser han ikke behovet.. gleder seg like mye allikevel.. men kommet mye mer i det siste.. f.eks nå nettopp lå han på magen min og "avtalte" med lillegutt at han skulle komme på termindatoen kl 10Kanskje han bare ikke syns det er lett å vise? Samboeren min sier ikke så mye, men er veldig på den at han skal være med på alt da. På tidlig ul så han nesten like mye på meg som skjermen, så tror han syns det er stas selv om det eneste han sier er at puppene mine blir størrehaha!
Vi har handlet litt større ting, seng, stellebord, vippestol. Er det vi har kommet over når det har vært på gode tilbud, ellers har vi ventet med klær. Tror vi får en del fra venner om det feks blir jente, litt om det blir gutt og da men de fleste har jenterMen har jo selvfølgelig lyst å kjøpe selv, men føler meg litt lost i babyavdelingene nå. Har ikke følt meg helt hjemme
![]()
Kanskje han bare ikke syns det er lett å vise? Samboeren min sier ikke så mye, men er veldig på den at han skal være med på alt da. På tidlig ul så han nesten like mye på meg som skjermen, så tror han syns det er stas selv om det eneste han sier er at puppene mine blir størrehaha!
Vi har handlet litt større ting, seng, stellebord, vippestol. Er det vi har kommet over når det har vært på gode tilbud, ellers har vi ventet med klær. Tror vi får en del fra venner om det feks blir jente, litt om det blir gutt og da men de fleste har jenterMen har jo selvfølgelig lyst å kjøpe selv, men føler meg litt lost i babyavdelingene nå. Har ikke følt meg helt hjemme
![]()
Man blir jo litt lei til tider.. men så plutselig får man seg en skikkelig skravlekveld og det tar seg opp igjen.. forrige måned hadde du jo dobbelt av det som var kravet!
Når flytter dere?Jeg ogsåholder på å pakker og skal I bading nå. Tviler på å greie 1500 denne mnd. Må prioritere pakking og flytting og håpe på flotte premier neste mnd
![]()