Felles skravle 2015

gaaaaaaah, purring på mobilregningen min , den betalte jeg 13 februar men de har ikke registret betalingen. Håper de godtar det når de får bevis på at den er betalt.
huff de må jo godta når de får bevis på at den er betalt, alt ligger jo lagret i nettbanken :)

Sånn da var jeg tilbake etter en liten tur ut med snuppa :) fant ut at jeg måtte ta henne med ut for å slite henne ut litt. Spurte om vi skulle på lekeplassen, men i hennes hode sa jeg lekeland.. Ups. :p

Jeg håper det hvertfall, for det her var litt kjipt, er jo så lenge siden den ble betalt
men har du sjekket når de sendte purringen? Kan være de har sendt purringen samme dag du betalte eller dagen etter, og at det ikke var registrert hos dem da. Skjedde med noen bøker jeg skulle betale :p Jeg betalte når regningene kom, så hadde de sendt purring samme dag -.-

Det hørtes jo veldig deilig ut å ikkje stå opp tidlig:)
Hadde du veldig mange planar då?

- Vaske 3 maskiner med klær (2. går nå)
- Rydde roterommet i første inkludert inne skapene (gjort, og hevet enorme mengder)
- Rydde kommodene på soverommet vårt (mangler)
- Støvsuge og vaske første etasje (mangler)

Sånn da var jeg tilbake etter en liten tur ut med snuppa :) fant ut at jeg måtte ta henne med ut for å slite henne ut litt. Spurte om vi skulle på lekeplassen, men i hennes hode sa jeg lekeland.. Ups. :p
håper hun ble like glad for tur siden det ikke ble lekeland? :p

gaaaaaaah, purring på mobilregningen min , den betalte jeg 13 februar men de har ikke registret betalingen. Håper de godtar det når de får bevis på at den er betalt.

D er sikkert bare å ringe de. Om du betalte den 13. Februar så vil jo d fremkomme i deres systemer også ;)

Oi da! Gikk d greit med lekeplass da..? :p

Oi da! Gikk d greit med lekeplass da..? :p
Ble litt sutring :p prøvde å si st vi kunne dra dit en annen gang og st nå var det stengt (ro, ro). Hun var ikke enig :p men klarte å distrahere henne og så fikk hun velge seg en liten eventyrsjokolade i kiosken :p hun klagde over vondt i magen på turen, men siden hun spiser sjokoladen nå er nok ikke det reelt :p men jeg har sagt at hvis man spiser for mye bolledeig får man vondt i magen, og da hun sto med skjea i smøret i sta sa jeg det samme :p hahah

men har du sjekket når de sendte purringen? Kan være de har sendt purringen samme dag du betalte eller dagen etter, og at det ikke var registrert hos dem da. Skjedde med noen bøker jeg skulle betale :p Jeg betalte når regningene kom, så hadde de sendt purring samme dag -.-
Purringen kom i dag;)

Back
Topp