De så jo super gode ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De så jo super gode ut
HeheDe så jo super gode utmen akkurat nå hadde jeg ikke orket... Men send gjerne over en i morgen
![]()
Du har skravlet veldig braYes! Ikke noe problem med over 2000 innlegg på 2 dagerhihi
hehe, sikkert greit for hun som har skravlet så mye daObs, der ble det et tall for mye.
Skal rette opp
Har rettet.Bare la set ståså skremmer jeg de andre! Haha
![]()
Har rettet.
Og man ser jo at det er feil, hadde det vært riktig så hadde du ligget på første plass![]()
Det så godt ut.
Jeg har sortert baby/barneklær i størrelse 50-92 som lå blandet sammen.Ohoy som dere skravler.
Her har vi kommet hjem etter noen dager til familien min. Kjenner det blir tidlig kveld I kveld. Er sliten.. Hva har dere gjort I dag?
Det er kjempe praktisk. Har jeg også gjort da jeg pakket bort klærne etter frøkenaJeg har sortert baby/barneklær i størrelse 50-92 som lå blandet sammen.
Nå har jeg 14 bæreposer sortere og markerte med klær fordelt i fler vakuum poser.
Og du?
Har egentlig bare slappet av! Og samme skal skje i morgenOhoy som dere skravler.
Her har vi kommet hjem etter noen dager til familien min. Kjenner det blir tidlig kveld I kveld. Er sliten.. Hva har dere gjort I dag?
Høres jo deilig ut.Har egentlig bare slappet av! Og samme skal skje i morgen![]()
Her skal jeg slappe av og legge meg tidlig. Helt utslitt av ingenting egentligGod kveld damer![]()
Planar for kvelden?
Her skal eg sitta i sofaen så lenge som mogleg og ikkje gjera nokoEller, eg skal sjå på tv. Frikjent byrjar i kveld
Er frå heimbygda så da må jo få det med meg!
![]()
skal sitte i sofaen her også, eller må henge opp litt klær da..God kveld damer
Planar for kvelden?
Her skal eg sitta i sofaen så lenge som mogleg og ikkje gjera nokoEller, eg skal sjå på tv. Frikjent byrjar i kveld
![]()
det hørtes i grunn veldig deilig ut.Har egentlig bare slappet av! Og samme skal skje i morgen![]()
Den skal jeg og se!! Håper bare ungen sover daGod kveld damer![]()
Planar for kvelden?
![]()