Felles skravle 2015

Haha, gjenstår bare å se det da. Hverken min mor eller søster hadde nok melk til å amme fullt, så blir spennende å se her;)

Var såvidt dama i butikken lot meg kjøpe 80 da:o men de jeg har på 75 er jo for stramme:p
Får bare vente å se da :) får håpe du har nok melk, så har du matfatet tilgjengelig hele tiden :p

Mine boller ble overraskende gode og luftige! Nå er jeg selvfølgelig kjempekvalm etter å ha spist to av de..

Får bare vente å se da :) får håpe du har nok melk, så har du matfatet tilgjengelig hele tiden :p

Håper det jeg og:) har lyst til å amme♡

da blir det vær dag igjen en stund , så en vedlikeholds dose framover :) så skal de legge inn en slik greie slik at jeg slipper å bli stikker x antall gang hver gang jeg skal ha...

Ok. Kan være en fordel å slippe unna stikkene hver eneste gang ja. Håper virkelig du blir bedre snart

Kan ikke folk legge ut bolle oppskriftene sine? Vil bli inspirert :P Jeg har en på kjøkkenveggen som jeg aldri har prøvd :P sånn veggord!

3 1/2 dl melk
50g gjær
100g smør
1/2 ts bakepulver
1 ts kardemomme
1/4 ts salt
550g hvetemel
90g sukker
rosiner

Hvor mange boller tror dere dette kan bli?

Kan ikke folk legge ut bolle oppskriftene sine? Vil bli inspirert :P Jeg har en på kjøkkenveggen som jeg aldri har prøvd :P sånn veggord!

3 1/2 dl melk
50g gjær
100g smør
1/2 ts bakepulver
1 ts kardemomme
1/4 ts salt
550g hvetemel
90g sukker
rosiner

Jeg skal prøve oppskriften før jeg legger den ut

3 1/2 dl melk
50g gjær
100g smør
1/2 ts bakepulver
1 ts kardemomme
1/4 ts salt
550g hvetemel
90g sukker
rosiner

Spørs jo str, men 15 stk ca tenker.. jeg..

Du fikk ved den jeg linket til..

Ahhh digg, fått ryddet litt ute etter jeg kom fra jobb. Det er så digg med vår
Her er det også skikkelig vår i dag. Blå himmel og sol :) HERLIG! Desverre er jeg helt gåen i bekkenet i dag, så har ikke vært så mye ute. Men mann og barn er på fotballbanen nå, og det er så kjekt at de kan nyte det :)

Det ble til slutt 14 vanlige bæreposer med baby/barneklær.
Alt er sortert og lagt i mye større vakuum poser med de største størrelsene nederst slik at man forskyner seg fra toppen

Back
Topp