Felles skravle 2015

Er i alle fall en dag forran da.. ikke vært så mye skravling i kveld.. holdt på litt nede... det var godt for samvittigheta, men ikke for kroppen.. lurer på å tine skolebolle som belønning :p
Dere er så flinke til å bake alle sammen. Akkurat gjærbakst, og da spesielt boller, har jeg aldri fått dreisen på. Kaker derimot, og sånt som skal pyntes og ordnes på er jeg mye flinkere på. Men det blir jo ikke ofte.

Ser på En kveld hos Kloppen, flere som synes det er litt flaut at de alltid blir småfulle? Men jeg liker hun Cess som er der i kveld da, så jeg må prøve å se..:bag:

Nei, synes det blir litt mykje fylla :P Såg litt når Helstrøm var med og det virka så kleint!

Dere er så flinke til å bake alle sammen. Akkurat gjærbakst, og da spesielt boller, har jeg aldri fått dreisen på. Kaker derimot, og sånt som skal pyntes og ordnes på er jeg mye flinkere på. Men det blir jo ikke ofte.
Blir ikke så ofte her heller.. det må jo spises opp.. og bør helst ha besøk da.. for blir jo fort litt usunn..

Er stille her i dag i forhold til i går.
Vart dikka tomme for skravling tidlegare i dag?

Blir ikke så ofte her heller.. det må jo spises opp.. og bør helst ha besøk da.. for blir jo fort litt usunn..
Ja, ikke sant? Jeg elsker egentlig å lage muffins og cupcakes, men nå blir det sjelden. Før tok jeg ofte med på skolen eller på bandøving og sånt, men nå som det blir mer familieliv og ikke like mye sosialisering utenom helgene så blir det ikke like mye.

Ja, ikke sant? Jeg elsker egentlig å lage muffins og cupcakes, men nå blir det sjelden. Før tok jeg ofte med på skolen eller på bandøving og sånt, men nå som det blir mer familieliv og ikke like mye sosialisering utenom helgene så blir det ikke like mye.
Sånn det har vært her også.. men lurte på å lage en amerikansk ostekake til helga når vi får besøk :-)

Er stille her i dag i forhold til i går.
Vart dikka tomme for skravling tidlegare i dag?

Jeg er litt tommere i dag enn i går.

JEg mistet jo håpet i går, for all del, etter den negative testen. Men jeg mister alltid gnisten mer når jeg begynner å¨spotte.

Jeg er trøtt i dag, derfor lite skravling.
Er fryktelig sliten selv.
Tror jeg kommer til å legge meg så fort "På liv og død" er ferdig

Back
Topp