Felles skravle 2015

Hehe, 2000 på to dager var litt heftig da.

Jeg kan meddele: Jeg som ikke takler fisk egentlig, har stekt tosk til middag. Som kom ut av fryseren med skinn og bein!

Og jeg spotter som forventet. Så da er det bare å vente på mens som er ventet på torsdag, og forberede letrozol runde 4.

Bare la set stå :p så skremmer jeg de andre! Haha ;)
Har rettet.
Og man ser jo at det er feil, hadde det vært riktig så hadde du ligget på første plass :rolleyes:

Ohoy som dere skravler.
Her har vi kommet hjem etter noen dager til familien min. Kjenner det blir tidlig kveld I kveld. Er sliten.. Hva har dere gjort I dag?

Ohoy som dere skravler.
Her har vi kommet hjem etter noen dager til familien min. Kjenner det blir tidlig kveld I kveld. Er sliten.. Hva har dere gjort I dag?
Jeg har sortert baby/barneklær i størrelse 50-92 som lå blandet sammen.
Nå har jeg 14 bæreposer sortere og markerte med klær fordelt i fler vakuum poser.
Og du?

Jeg har sortert baby/barneklær i størrelse 50-92 som lå blandet sammen.
Nå har jeg 14 bæreposer sortere og markerte med klær fordelt i fler vakuum poser.
Og du?
Det er kjempe praktisk. Har jeg også gjort da jeg pakket bort klærne etter frøkena :) her har vi vært å sakt Hade tidligere I dag til de som var hjemme før vi kjørte hjemover. Etter to ferjer å litt kjøring er vi endelig hjemme. Det er godt. :D

Ohoy som dere skravler.
Har egentlig bare slappet av! Og samme skal skje i morgen ;)

God kveld damer :)
Planar for kvelden?
Her skal eg sitta i sofaen så lenge som mogleg og ikkje gjera noko :P Eller, eg skal sjå på tv. Frikjent byrjar i kveld :D Er frå heimbygda så da må jo få det med meg! :)

Planar for kvelden?
Her skal eg sitta i sofaen så lenge som mogleg og ikkje gjera noko :P Eller, eg skal sjå på tv. Frikjent byrjar i kveld :D Er frå heimbygda så da må jo få det med meg! :)
Her skal jeg slappe av og legge meg tidlig. Helt utslitt av ingenting egentlig

Planar for kvelden?
Her skal eg sitta i sofaen så lenge som mogleg og ikkje gjera noko :p Eller, eg skal sjå på tv. Frikjent byrjar i kveld :D Er frå heimbygda så da må jo få det med meg! :)
skal sitte i sofaen her også, eller må henge opp litt klær da..

Planar for kvelden?
Den skal jeg og se!! Håper bare ungen sover da :p

Back
Topp