Nå tenkte jeg på lilleblomst.. Er ikke lett å få med seg altSkal treffes for lunsj
Hun er en av de som prøver her og vi ble kjent på fs, så møtes innimellom for lunsj![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå tenkte jeg på lilleblomst.. Er ikke lett å få med seg altSkal treffes for lunsj
Hun er en av de som prøver her og vi ble kjent på fs, så møtes innimellom for lunsj![]()
Nå tenkte jeg på lilleblomst.. Er ikke lett å få med seg altKose dere uansett!
Ja! Eneste programmet jeg kunne vært med på, tror jegAh, er det Amazing Race? DET kunne eg tenkt meg å vere med på![]()
Haha, sant.. Har spilt litt jeg og, men etter at ungen ble født har det vært minimaltDet gjør sambo her også.Disser gamerene altså
![]()
ja det blir ikke mye tid til sånne ting når de små kommer til verdenHaha, sant.. Har spilt litt jeg og, men etter at ungen ble født har det vært minimaltnå ligger jeg vare som et slakt i sofaen når hun endelig sovet
![]()
Nei, så absolutt ikkeja det blir ikke mye tid til sånne ting når de små kommer til verden
Jeg nyter stillheten hjemme i dag. Vesla er i bhg og gubben på jobb... Så nå sitter jeg å henter vilje til å støvsuge![]()
Nyt det så lenge det varerTror jaggu meg jeg må kjøpe meg et par nye bh'er i dag jeg. Jeg vokser![]()
deilig da!!! sitter å lurer på å få i meg noe mat.. vet bare ikke HVA!Nei, så absolutt ikke
Deilig da! Jeg har ungen hjemme i dag, blitt så veldig forkjøla og hoster seg halvt i hjel til tider.. Nå skal vi straks i butikken for å kjøpe inn til skolebollebaking. Takket være samtaleemnet her i gårhaha. Blir bolle, varm sjokolade og serier i kveld kjenner jeg
![]()
Så hyggelig, kos dere masseSkal treffes for lunsj
Hva har du tilgjengelig da? Av ingredienser?deilig da!!! sitter å lurer på å få i meg noe mat.. vet bare ikke HVA!![]()
aner ikkeHva har du tilgjengelig da? Av ingredienser?
aner ikkehar ikke åpnet kjøleskapet ennå
![]()
det er jo ikke det verste da!!Jeg har skikkelig craving på grovbrødskiver med kvitost og paprika![]()
Da er jeg tilbakeKos deg
Skravles senere i dag sikkert![]()
Ikke her helletHuset sr ikke ut, jeg må å gjort noe her i dag altså. grøss oggru
Det gikk jo fort!Da er jeg tilbakejuhu!!
Levert i barnehagen, innom H&M og kjøpt meg en bukse og handlet middagDet gikk jo fort!
Så supert da.. har bare fått satt på tørketrommel og vaskemaskin, rydda ut av oppvaskmaskina og gått 20 min med bikkja.. litt kvalm, så hviler litt før jeg skal fortsette..Levert i barnehagen, innom H&M og kjøpt meg en bukse og handlet middagEr effektiv
![]()