Felles skravle 2015

Nå tenkte jeg på lilleblomst.. Er ikke lett å få med seg alt ;) Kose dere uansett!

Aha, kan ikke få med seg alt nei;) hehe
Kose oss skal vi:)

Haha, sant.. Har spilt litt jeg og, men etter at ungen ble født har det vært minimalt :p nå ligger jeg vare som et slakt i sofaen når hun endelig sovet :p
ja det blir ikke mye tid til sånne ting når de små kommer til verden :)
Jeg nyter stillheten hjemme i dag. Vesla er i bhg og gubben på jobb... Så nå sitter jeg å henter vilje til å støvsuge :P

Tror jaggu meg jeg må kjøpe meg et par nye bh'er i dag jeg. Jeg vokser:D

ja det blir ikke mye tid til sånne ting når de små kommer til verden :)
Jeg nyter stillheten hjemme i dag. Vesla er i bhg og gubben på jobb... Så nå sitter jeg å henter vilje til å støvsuge :P
Nei, så absolutt ikke :)

Deilig da! Jeg har ungen hjemme i dag, blitt så veldig forkjøla og hoster seg halvt i hjel til tider.. Nå skal vi straks i butikken for å kjøpe inn til skolebollebaking. Takket være samtaleemnet her i går :p haha. Blir bolle, varm sjokolade og serier i kveld kjenner jeg :D

Tror jaggu meg jeg må kjøpe meg et par nye bh'er i dag jeg. Jeg vokser:D
Nyt det så lenge det varer :p mine fyller seg ut nå og er på str som før jeg ble gravid med førstemann. Har bare bært tomme lommer etter fødsel/amming :p og gled deg til dag 3.. Da kommer melka for fullt og da snakker man skikkelig pamela Andersson :p

Nei, så absolutt ikke :)

Deilig da! Jeg har ungen hjemme i dag, blitt så veldig forkjøla og hoster seg halvt i hjel til tider.. Nå skal vi straks i butikken for å kjøpe inn til skolebollebaking. Takket være samtaleemnet her i går :p haha. Blir bolle, varm sjokolade og serier i kveld kjenner jeg :D
deilig da!!! sitter å lurer på å få i meg noe mat.. vet bare ikke HVA! :(

Huset sr ikke ut, jeg må å gjort noe her i dag altså. grøss oggru
Ikke her hellet :P akkurat ryddet kjøkkenet.... desverret er bekkenet vondt i dag, så kan ikke gjøre så mye annet. Alt må liksom være i en høyde som gjør at jeg kommer til uten å bøye meg.

Levert i barnehagen, innom H&M og kjøpt meg en bukse og handlet middag :D Er effektiv :P
Så supert da.. har bare fått satt på tørketrommel og vaskemaskin, rydda ut av oppvaskmaskina og gått 20 min med bikkja.. litt kvalm, så hviler litt før jeg skal fortsette..

Back
Topp