Felles skravle 2015

Da stikker jeg og leverer i barnehagen :) Så får vi se om jeg klarer å komme inn i samtalen igjen etterpå :p hehe
Kos deg :D
Skravles senere i dag sikkert ;)

Så litt på den i atarten av sykemeldinga da alt annet enn sofa og tv var uaktuelt.. men det var jo de samme 3 filmene som ble sendt flere uker i strekk!!
Meningen at du skal lære de utenat :P Akkurat som små barn som vil lese samme boken igjen, og igjen, og igjen, og igjen.. :)

Meningen at du skal lære de utenat :P Akkurat som små barn som vil lese samme boken igjen, og igjen, og igjen, og igjen.. :)
Desverre nærmer jeg meg 30, så barndommen er for lengst forbi!

Får vel ta meg en tur i dusjen her, før jeg kjører av gårde for å treffe Lillefrø15 :D

Å, skal du på babybesøk? Eller skal du bare på kontroll på samme sykehus?

Skal treffes for lunsj;)
Hun er en av de som prøver her og vi ble kjent på fs, så møtes innimellom for lunsj:)

Jeg sendte påmelding for meg og mannen første året, men siden jeg er kronisk syk og avhengig av medisin så var jeg nok ikke så attraktiv da. Men d hadde vært så rått! Når vi ser på så er vi så enig i alt. Eneste unntaket er når d er morsom bilkjøring, d vil begge gjøre :p
Tøft gjort å søke da! :)

Jeg har ikke lappen, så han måtte ha kjørt :p men jeg er veldig flink som baksetesjåfør :p hahah:p

hehe. Nei vet det ;) Jeg er jo en del alene på kveldene og i helgene når mannen jobber og vesla sover.
å da er det jo koselig å ha noen å skravle med :D Å dere er jo så koselig!
Ja, veldig koselig her inne :) jeg er lite alene, men har en samboer som liker å spille :p

Tøft gjort å søke da! :)

Jeg har ikke lappen, så han måtte ha kjørt :p men jeg er veldig flink som baksetesjåfør :p hahah:p

Måtte bare! Vi har sett nesten alle de amerikanske sesongene, jeg begynte å følge med når jeg bodde i USA.

Som dere skravler i mars!!!

I februar kunne jeg holde tritt med dere fra jobb...

Har sett litt på den amerikanske, men det er en stund siden.. Men det er jo så gøy :D alle oppgavene og alle stedene de får opplevd :)
Ah, er det Amazing Race? DET kunne eg tenkt meg å vere med på:D

Back
Topp