Kos degDa stikker jeg og leverer i barnehagenSå får vi se om jeg klarer å komme inn i samtalen igjen etterpå
hehe
Skravles senere i dag sikkert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos degDa stikker jeg og leverer i barnehagenSå får vi se om jeg klarer å komme inn i samtalen igjen etterpå
hehe
Meningen at du skal lære de utenatSå litt på den i atarten av sykemeldinga da alt annet enn sofa og tv var uaktuelt.. men det var jo de samme 3 filmene som ble sendt flere uker i strekk!!
Desverre nærmer jeg meg 30, så barndommen er for lengst forbi!Meningen at du skal lære de utenatAkkurat som små barn som vil lese samme boken igjen, og igjen, og igjen, og igjen..
![]()
Desverre nærmer jeg meg 30, så barndommen er for lengst forbi!
HahahaAlt under 30 er barndom![]()
Å, skal du på babybesøk? Eller skal du bare på kontroll på samme sykehus?Får vel ta meg en tur i dusjen her, før jeg kjører av gårde for å treffe Lillefrø15![]()
Får vel ta meg en tur i dusjen her, før jeg kjører av gårde for å treffe Lillefrø15![]()
Å, skal du på babybesøk? Eller skal du bare på kontroll på samme sykehus?
Tøft gjort å søke da!Jeg sendte påmelding for meg og mannen første året, men siden jeg er kronisk syk og avhengig av medisin så var jeg nok ikke så attraktiv da. Men d hadde vært så rått! Når vi ser på så er vi så enig i alt. Eneste unntaket er når d er morsom bilkjøring, d vil begge gjøre![]()
Så koselig![]()
Neida.. må bare hoppe endel sider frem![]()
Ja, veldig koselig her innehehe. Nei vet detJeg er jo en del alene på kveldene og i helgene når mannen jobber og vesla sover.
å da er det jo koselig å ha noen å skravle medÅ dere er jo så koselig!
Veldig koselig
Koselig å se deg her inne også forresten![]()
Tøft gjort å søke da!
Jeg har ikke lappen, så han måtte ha kjørtmen jeg er veldig flink som baksetesjåfør
hahah
![]()
Takk for dethar litt overskudd igjen nå
var rygg og hofter som sier nei!
Har sett litt på den amerikanske, men det er en stund siden.. Men det er jo så gøyMåtte bare! Vi har sett nesten alle de amerikanske sesongene, jeg begynte å følge med når jeg bodde i USA.
Det gjør sambo her også.Ja, veldig koselig her innejeg er lite alene, men har en samboer som liker å spille
![]()
Ah, er det Amazing Race? DET kunne eg tenkt meg å vere med påHar sett litt på den amerikanske, men det er en stund siden.. Men det er jo så gøyalle oppgavene og alle stedene de får opplevd
![]()