Felles skravle 2015

Høres ut som en fantastisk plan!! :) vi får besøk på torsdag og hele helga, så må fordele vasking og ordning utover de neste 4 dagene.. da må jo alt være tipp topp ;-)
kjenner til det. hadde det sånn i begynnelsen av februar. du får lade opp til masse innrykk :)

Begge deler.. altså.. det hjalp litt, og brukte det litt på tur og shopping, men kunne ikke ha det på så lenge av gangen..
Men da kan det gjerne hjelpe til mitt formål :) Så slipper jeg krykker :P Baahhh... synes det er så flaut med krykker...

kjenner til det. hadde det sånn i begynnelsen av februar. du får lade opp til masse innrykk :)
Det skal jeg.. er bare mamma og pappa da, så det går nok bra.. mamma var snar med å si at jeg ikke skulle styre så mye for deres del.. men kan ikke se ut sånn som det gjør nå iaf

Obs! Er vel bare det at du qoter mange på rad tenker jeg.. de vil at man skal multiquote og ikke få flere innlegg etter hverandre..
pleier å gjøre det når det er mange som svarer på samme spørsmålet :)
Men når jeg sitter på telefonen å taster er det ikke like lett :P
Også svarer jeg på en post. Så ser jeg at jeg ikke har svart på en annen.. osv osv :P
Hehe ;) Ikke rart når du sist mnd klarte 1500 innlegg meg enn meg :p og hjeg følte jeg maste mye :p
hehe og likevel var jeg ikke på toppen :P hahahaha

Det skal jeg.. er bare mamma og pappa da, så det går nok bra.. mamma var snar med å si at jeg ikke skulle styre så mye for deres del.. men kan ikke se ut sånn som det gjør nå iaf
Jeg hadde svigers , svoger med sambo og svigerinne med sambo.
Jeg gjorde ingenting i det hele tatt mens de var her. Men ble ganske så sliten i hodet likevel ;)

pleier å gjøre det når det er mange som svarer på samme spørsmålet :)
Men når jeg sitter på telefonen å taster er det ikke like lett :P
Også svarer jeg på en post. Så ser jeg at jeg ikke har svart på en annen.. osv osv :P

hehe og likevel var jeg ikke på toppen :P hahahaha
Kjenner til det.. mente ikke at du spammet.. bare tenkte at det kunne være grunnen.. ;-)

Kjenner til det.. mente ikke at du spammet.. bare tenkte at det kunne være grunnen.. ;-)
Ja jeg regner med at det er grunnen... den kom etter at jeg svarte på alle innleggene i stad. så regner med det..
:D
Får roe ned tastinga :hilarious:

Jeg hadde svigers , svoger med sambo og svigerinne med sambo.
Jeg gjorde ingenting i det hele tatt mens de var her. Men ble ganske så sliten i hodet likevel ;)
Det forstår jeg godt! Blir alltid sliten av å ha besøk, uansett hvem/hvor hjelpsomme/hvor trovelig det er.. alltid godt å være for seg selv igjen etterpå

Det forstår jeg godt! Blir alltid sliten av å ha besøk, uansett hvem/hvor hjelpsomme/hvor trovelig det er.. alltid godt å være for seg selv igjen etterpå
ja det er det. Når alle hadde dratt på mandagen og jeg satt igjen alene i sofaen etter at mann og barn hadde reist på jobb og i bhg, viste jeg nesten ikke hva jeg skulle gjøre... :P
Det var så stille og rolig. :P

ja det er det. Når alle hadde dratt på mandagen og jeg satt igjen alene i sofaen etter at mann og barn hadde reist på jobb og i bhg, viste jeg nesten ikke hva jeg skulle gjøre... :P
Det var så stille og rolig. :P
Hihihi.. sånn pleide jeg å være etter f.eks eksamensperioder.. måtte vaske hele huset.. kjemperastløs ;-)

Det vil jeg å slippe! Men jeg kan ikke ha 2 dager på rad med litt bevegelse. Da er jeg helt ødelagt :(
Jeg fungerer ok om morningen og på dagtid... men uansett hva jeg har gjort om dagen så er jeg helt ødelagt om kvelden.... Kommer meg ikke opp fra sofaen eller noe :(

Back
Topp