Slekke på sofaen skal jeg i dagsamme her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slekke på sofaen skal jeg i dagsamme her![]()
Litt sprøtt at de 9 øverste alt er ajour til 1500 innleggOg dagen er så vidt startet
Vi er en gjeng som kan skravle gitt
![]()
Slekke på sofaen skal jeg i dagMå bort på apoteket en tur og se om jeg skal kjøpe meg bekkenbelte... hmmm...
Jeg har jo skravla inn ei uke!Litt sprøtt at de 9 øverste alt er ajour til 1500 innleggOg dagen er så vidt startet
![]()

HeheSkravlet bra i går du![]()
Haha.. ja.. må jo ha et forsprang for dårlige dager.. pg av erfaring blir det mindre utover i måneden og vanskeligere å få komme ajourLitt sprøtt at de 9 øverste alt er ajour til 1500 innleggOg dagen er så vidt startet
![]()
Random
HeheJa, i går var jeg i siget. OG jeg hadde familie tid i skibakken og sånn
Imponerte meg selg gitt! Men det går sånn unna når man har så mange og skravle med!
Høres ut som en fantastisk plan!!slappe aaaaav... ALENE..
Slekke på sofaen skal jeg i dagMå bort på apoteket en tur og se om jeg skal kjøpe meg bekkenbelte... hmmm...
Jeg har kjøpt.. men desverre blitt lite brukt.. hjalp ikke så mye for meg.. men verdt å prøve da.. pass forresten på å kjøpe det brede, ikke det smaleLurer på om jeg også skal skaffe meg det![]()
Nettopp.. derfor vi var mange som nådde målet lenge før fristen forrige måned.. vi var mange som skravlet mye i startenHeheJa, i går var jeg i siget. OG jeg hadde familie tid i skibakken og sånn
Imponerte meg selg gitt! Men det går sånn unna når man har så mange og skravle med!
Ja, tenker det kan være verdt å prøve. Skal på studietur til helgen, og da blir det mye trakking.Lurer på om jeg også skal skaffe meg det![]()
Hadde du løsning eller låsning?Jeg har kjøpt.. men desverre blitt lite brukt.. hjalp ikke så mye for meg.. men verdt å prøve da.. pass forresten på å kjøpe det brede, ikke det smale
Mage"belte" tenker du på.. vurderer det egentlig ikke.. ikke hørt om noen gode erfaringer enda iaf..Er d noen som vurderer sånn magesmerter til etter fødselen? Skal hjelpe livmora og magen å trekke seg bedre sammen.
Er d bare tull eller noen som har erfaring?
Ja, det er lett for. Plutselig ting som skjer.Haha.. ja.. må jo ha et forsprang for dårlige dager.. pg av erfaring blir det mindre utover i måneden og vanskeligere å få komme ajour
Obs! Er vel bare det at du qoter mange på rad tenker jeg.. de vil at man skal multiquote og ikke få flere innlegg etter hverandre..woho! fikk mail fra moderator om at jeg spammet på felles skravle 2015
skriver litt fort og mye kanskje?
Hehewoho! fikk mail fra moderator om at jeg spammet på felles skravle 2015
skriver litt fort og mye kanskje?