Felles skravle 2015

Litt sprøtt at de 9 øverste alt er ajour til 1500 innlegg :p Og dagen er så vidt startet :p Vi er en gjeng som kan skravle gitt :D
Jeg har jo skravla inn ei uke! :hilarious:

Skravlet bra i går du :)
Hehe :P Ja, i går var jeg i siget. OG jeg hadde familie tid i skibakken og sånn :P Imponerte meg selg gitt! Men det går sånn unna når man har så mange og skravle med!

Litt sprøtt at de 9 øverste alt er ajour til 1500 innlegg :P Og dagen er så vidt startet :P Vi er en gjeng som kan skravle gitt :D
Haha.. ja.. må jo ha et forsprang for dårlige dager.. pg av erfaring blir det mindre utover i måneden og vanskeligere å få komme ajour

slappe aaaaav... ALENE..
Høres ut som en fantastisk plan!! :-) vi får besøk på torsdag og hele helga, så må fordele vasking og ordning utover de neste 4 dagene.. da må jo alt være tipp topp ;-)

Slekke på sofaen skal jeg i dag ;) Må bort på apoteket en tur og se om jeg skal kjøpe meg bekkenbelte... hmmm...
Lurer på om jeg også skal skaffe meg det :)
Jeg har kjøpt.. men desverre blitt lite brukt.. hjalp ikke så mye for meg.. men verdt å prøve da.. pass forresten på å kjøpe det brede, ikke det smale

Er d noen som vurderer sånn magebelte til etter fødselen? Skal hjelpe livmora og magen å trekke seg bedre sammen.

Er d bare tull eller noen som har erfaring?

Last edited:
Hehe :P Ja, i går var jeg i siget. OG jeg hadde familie tid i skibakken og sånn :P Imponerte meg selg gitt! Men det går sånn unna når man har så mange og skravle med!
Nettopp.. derfor vi var mange som nådde målet lenge før fristen forrige måned.. vi var mange som skravlet mye i starten

woho! fikk mail fra moderator om at jeg spammet på felles skravle 2015 :eek:
skriver litt fort og mye kanskje?

Jeg har kjøpt.. men desverre blitt lite brukt.. hjalp ikke så mye for meg.. men verdt å prøve da.. pass forresten på å kjøpe det brede, ikke det smale
Hadde du løsning eller låsning?

Er d noen som vurderer sånn magesmerter til etter fødselen? Skal hjelpe livmora og magen å trekke seg bedre sammen.

Er d bare tull eller noen som har erfaring?
Mage"belte" tenker du på.. vurderer det egentlig ikke.. ikke hørt om noen gode erfaringer enda iaf..

Haha.. ja.. må jo ha et forsprang for dårlige dager.. pg av erfaring blir det mindre utover i måneden og vanskeligere å få komme ajour
Ja, det er lett for. Plutselig ting som skjer.

Obs! Er vel bare det at du qoter mange på rad tenker jeg.. de vil at man skal multiquote og ikke få flere innlegg etter hverandre..

Hehe ;) Ikke rart når du sist mnd klarte 1500 innlegg meg enn meg :P og hjeg følte jeg maste mye :P

Back
Topp