Nei det synes jeg ikke du skal heller!Jepp.. får se.. nærmer meg toppen.. gidder ikke gå alt for høyt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det synes jeg ikke du skal heller!Jepp.. får se.. nærmer meg toppen.. gidder ikke gå alt for høyt
Det må jeg siSå flink du er! Blir nesten litt inspirert!
Det er det, folk burde kjøpe mer brukt synes jegTakk ;-) greit å kjøpe sånt no brukt og ikke for 2000 liksom..
Enig. Enormt forbruk.. vi har jo vært heldige og arvet det aller mesteDet er det, folk burde kjøpe mer brukt synes jeg
Skjønner , vært heldig med premeien du har vunnet hvertfallFøraste smokkene vant jeg i det jeg ble gravid, og det står #3 på dem. Bestilt før jeg visste at jeg var gravid, kom etter at jeg hadde mistet. April 2013
Andre smokkene vant jeg ikke så lenge etterpå tror jeg, husker ikke. Det "står" bare tre hjerter på hver av dem.
Storksaken vant jeg for snart et år siden, og bleiene i dag
Jada, det har jeg.Skjønner , vært heldig med premeien du har vunnet hvertfall
Fælt som dere skravler i dag dahehe
Går alle for toppen eller?
Det er sånn det starter,, Vi skal bar skravle vi.. Også plutselig har vi 100-200 innleggNei, ikke i det hele tatt, bare... skravler.
Det er sånn det starter,, Vi skal bar skravle vi.. Også plutselig har vi 100-200 innlegg![]()
namme nam! boller og kald melk!
Jeg koser meeeeeg!
Nei, ikke i det hele tatt, bare... skravler.
Det er jo sånn det er.. hvertfall for min del.. Går jo ikke inn for nesten 3000 innlegg.. jeg bare skravler av naturJa, men altså, vi bare skravler for gøy, ikke for å ligge på topp?
Jeg raser nedover på listene for hver oppdatering nå fremover, inntil jeg havner sånn poå 10-15-20 plass et sted, der jeg hører hjemme
Har jo sagt at jeg skal ta med meg boller i duppeturen vårBollene kan du dele med meg
Fikk krydderkake istad da![]()
jajaja LITT jordbær???Kom nettopp på at jeg har jordbær i kjøleskapettror jeg skal ta meg litt nå som ungen ligger i senga, så kan vi spise resten i morgen..
Kjøpte to pakker i går av typen gigantiske.. Kan ikke spise alle, da klikker det for snuppa.. Hun elsker lolbærjajaja LITT jordbær???
klarer ikke spist litt av dem... Må ha alle![]()
Er jo så mange kjekke folk at praten går jo i ettDet er jo sånn det er.. hvertfall for min del.. Går jo ikke inn for nesten 3000 innlegg.. jeg bare skravler av natur
Men tror da du klarer deg på topp denne mndDu har en god start hvertfall
![]()