Felles skravle 2015

Føraste smokkene vant jeg i det jeg ble gravid, og det står #3 på dem. Bestilt før jeg visste at jeg var gravid, kom etter at jeg hadde mistet. April 2013
Andre smokkene vant jeg ikke så lenge etterpå tror jeg, husker ikke. Det "står" bare tre hjerter på hver av dem.

Storksaken vant jeg for snart et år siden, og bleiene i dag
Skjønner , vært heldig med premeien du har vunnet hvertfall

Skjønner , vært heldig med premeien du har vunnet hvertfall
Jada, det har jeg.

Og fortsetter å skravle, så ser vi hvor lenge jeg holder ut, så lenge jeg prøver, i alle fall.

Fælt som dere skravler i dag da:o hehe
Går alle for toppen eller?

Og der piper vaskemaskina, med dem dumme lyden sin

Ikke "jeg er ferdig å vaske klærene dine", men den velkjente "kom og se på feilkoden min".

Denne maskina har vært krøll siden vi fikk den, og mannen husket F18 (men sjekka google just in case, hoping...) det var ikke det at den diller med at vannet ikke renner fort nok ut eller inn, sånn som den er veldig fintfølende på nei. Det var heldigvis ikke den kritiske F43 - ring service, motorfeil heller. Neida, F18 er "pumpen står". Manuell tømming.

Jaja, DET skyldes antakelig da et eller annet jeg ikke har tatt ut en bukselomma til guttungen, men vi har virkelig hatt nok krøll med denne maskina her, den ble bare reparert nå i høst fordi det var innenfor garantitiden, men så slo de til etterpå og sendte faktura liekvel, for det var slitedeler, slik jeg først trodde, men de sa det var garanti, men det var det jo altså ikke ifølge sjefen deres.

Det er sånn det starter,, Vi skal bar skravle vi.. Også plutselig har vi 100-200 innlegg :p

Ja, men altså, vi bare skravler for gøy, ikke for å ligge på topp?

Jeg raser nedover på listene for hver oppdatering nå fremover, inntil jeg havner sånn poå 10-15-20 plass et sted, der jeg hører hjemme

Nei, ikke i det hele tatt, bare... skravler.

Sånn helt tilfeldig at det er 1. Mars og det skravles 10-20 ganger raskere enn de siste dagene:p haha

Ja, men altså, vi bare skravler for gøy, ikke for å ligge på topp?

Jeg raser nedover på listene for hver oppdatering nå fremover, inntil jeg havner sånn poå 10-15-20 plass et sted, der jeg hører hjemme
Det er jo sånn det er.. hvertfall for min del.. Går jo ikke inn for nesten 3000 innlegg.. jeg bare skravler av natur :P
Men tror da du klarer deg på topp denne mnd :D Du har en god start hvertfall ;)

Kom nettopp på at jeg har jordbær i kjøleskapet :D tror jeg skal ta meg litt nå som ungen ligger i senga, så kan vi spise resten i morgen..

Det er jo sånn det er.. hvertfall for min del.. Går jo ikke inn for nesten 3000 innlegg.. jeg bare skravler av natur :p
Men tror da du klarer deg på topp denne mnd :D Du har en god start hvertfall ;)
Er jo så mange kjekke folk at praten går jo i ett :)

Back
Topp