Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vinner du den?Det er sant - sitter og byr på en babydan felix lekegrind![]()
Jeg har så lyyyst npå ny sykkel, og ny mobil. MÅ bare vinne i lotto først
Som å vinne i lotto?Da er me iallefall to![]()
Så mye du har vunnet da,![]()
FlinkingDu får poste bilde når du er ferdig. Sånn at vi vet du ikke sovnet på sofaen
![]()
Gå å finn senga du.lurer på om jeg må kaste inn håndkleet for i kveld.... kroppen verker så syktsliten i magen (gangsperr følelse, sikkert etter lang kjøretur), og ryggen og bekkenet er helt j****g
Finner ingen god stilling på sofaen... mulig jeg tusler inn i sengen og tar med meg pc`en... men det får vi se på.
Aner ikke.. leder iaf.. men avsluttes ikke før kl 16 imorraVinner du den?
krysser fingrene for deg da!Aner ikke.. leder iaf.. men avsluttes ikke før kl 16 imorra
Ah det var lang budrunde da.Aner ikke.. leder iaf.. men avsluttes ikke før kl 16 imorra
Hvor lang tid?Ja, over gasnke lang tid da, men ja, det har jeg
Takk ;-) greit å kjøpe sånt no brukt og ikke for 2000 liksom..krysser fingrene for deg da!
Takk ;-) greit å kjøpe sånt no brukt og ikke for 2000 liksom..
Hvor lang tid?
Jeg vant jo to ganger på kort tid, så ble det stille![]()
Tok med pc`en... da kan jeg ligge strak ut på siden og trykke. Bedre for smertene...Gå å finn senga du.Med god samvittighet. godt å få hvilt kroppen din!
Det må jeg si
Ja, har skjønt det..Er alltid sånn i starten av måneden, er da det er kjedelig å jobbe i grunn. Kommer hjem til 30 nye sider.
Jepp.. får se.. nærmer meg toppen.. gidder ikke gå alt for høytHelt klart!
Jeg kjøpte bærejal til halv pris på finn.. veldig greit!
enig.. Jeg ligger på sofaen med puter i ryggen og laptopen på fangetTok med pc`en... da kan jeg ligge strak ut på siden og trykke. Bedre for smertene...